vraag

Modem V8 werkt niet goed, WiFi valt steeds uit

• 23 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een aantal weken hebben wij last van het wegvallen van de WiFi verbinding.. na een korte time out van zo’n 10 seconden doet die het dan weer. Heb hem modem al gereset en van alles geprobeerd niks helpt.. ik ben bang dat mijn oude V8 modem het aan het begeven is.. daarom zou ik graag een nieuwe v10 opgestuurd willen hebben 

4 reacties

Sinds een aantal weken hebben wij last van het wegvallen van de WiFi verbinding.. na een korte time out van zo’n 10 seconden doet die het dan weer. Heb hem modem al gereset en van alles geprobeerd niks helpt.. ik ben bang dat mijn oude V8 modem het aan het begeven is.. daarom zou ik graag een nieuwe v10 opgestuurd willen hebben 

Hallo @NickVos , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je daar je vraag stellen, 0800 0402 of het KPN-forum.

Ben je nog niet gemigreerd vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Reputatie 1

Hallo @NickVos , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je daar je vraag stellen, 0800 0402 of het KPN-forum.

Ben jo nog niet gemigreerd vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Gedaan ik zit nog steeds bij Telfort 

Reputatie 8
Badge +18

Ik ga er vanuit dat het wifi gedeelte van je V8 modem aan het overlijden is 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @NickVos, ik zie inderdaad dat je nu nog bij Telfort zit. Binnenkort ontvang je meer informatie over de overgang naar KPN.

Lastig dat jouw WiFi verbinding niet lekker meer werkt. Fijn dat je op advies van JanD je gegevens al ingevuld hebt in je profiel! Ik ben het met Jimny eens, het lijkt erop dat het WiFi gedeelte van je modem niet goed meer werkt. Daarom heb ik een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze heb je zo snel mogelijk in huis, binnen enkele werkdagen.

Laat je hier weten of alles weer goed werkt?

Reageer