beantwoord

Modem stuk

• 26 maart 2020
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn modem doet het niet. Bij de reset blijft het rode lampje branden en als ik hem aan of uit zet brandt alleen het lampje power en de andere lampjes knipperen eens in de 10 seconden. Alle nummers al gebeld maar krijg dan steeds hetzelfde keuzemenu met het eindresultaat:een sms met link hoe ik mijn modem kan resetten. Zo ver was ik zelf ook nog net gekomen. Hoop dat er snel gereageerd kan worden door Telfort/KPN zelf, want dit is geen toffe tijd om zonder internet en tv te zitten.

icon

Beste antwoord door Maaikekrullie 28 maart 2020, 16:37

Hoi @Maaikekrullie, wat rot dat juist nu het modem ermee ophoudt. Volgens mij heb je de tip van JanD hierboven al opgevolgd, want ik zie dat je contact hebt gehad via social media. Er komt zo snel mogelijk een nieuw modem jouw kant op, deze ontvang je binnen enkele wekdagen! Fijn dat dit al in orde is gemaakt, anders had ik het voor je geregeld.

Laat je het weten wanneer je 'm ontvangen hebt, en of alles is gelukt?

Hoi Alexandra,

Vanmiddag het nieuwe modem aangesloten en alles werkt weer naar behoren! Dank voor de goede service!

Met vriendelijke groet, 

Maaike

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1

Hoi @Maaikekrullie, wat rot dat juist nu het modem ermee ophoudt. Volgens mij heb je de tip van JanD hierboven al opgevolgd, want ik zie dat je contact hebt gehad via social media. Er komt zo snel mogelijk een nieuw modem jouw kant op, deze ontvang je binnen enkele wekdagen! Fijn dat dit al in orde is gemaakt, anders had ik het voor je geregeld.

Hoi Alexandra,

Vanmiddag het nieuwe modem aangesloten en alles werkt weer naar behoren! Dank voor de goede service!

Met vriendelijke groet, 

Maaike

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Maaikekrullie, wat rot dat juist nu het modem ermee ophoudt. Volgens mij heb je de tip van JanD hierboven al opgevolgd, want ik zie dat je contact hebt gehad via social media. Er komt zo snel mogelijk een nieuw modem jouw kant op, deze ontvang je binnen enkele wekdagen! Fijn dat dit al in orde is gemaakt, anders had ik het voor je geregeld.

Reputatie 1

Hallo @Maaikekrullie ,je kunt ook twitteren of facebooken.

Dank je! Het is gelukt😉

Reputatie 8
Badge +10

@Maaikekrullie Goedemorgen Maaike, super om te horen dat alles gelukt is en je verbinding het daardoor in het weekend gelukkig weer deed :slight_smile: Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Hallo @Maaikekrullie ,je kunt ook twitteren of facebooken.

Reageer