beantwoord

Modem steeds opnieuw opgestart worden

• 12 januari 2019
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Wanner ik wil internetten moet mijn modem telkens opnieuw opstarten door aan/uit knop modem te gebruiken.
Wat kan het probleem zijn

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Wj.anker 14 januari 2019, 18:51

Hallo Bart,

Dank voor je reactie, ik heb in windows een 'winsock reset' gedaan probleem lijkt verholpen.

Bedankt voor het meedenken en de suggestie om de lijn door te meten.

Komen de problemen terug wil daar graag gebruik van maken.

Gr, Wj.Anker
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je precies en heb je een koperverbinding of via glasvezel
Reputatie 8
Badge +11
Aanvullende vraag: hoe wil je het internet gebruiken? Draadloos (wifi) of bekabeld?
Hoi,

Internet heb ik via een kabel vanaf modem, als ik de pc opstart dan krijg ik geen verbinding na het uit en na een paar sec weer aanzetten modem wel weer verbinding.
Ik las toevallig dat dit een windows 10 probleem kan zijn.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Wj.anker, ik lees dat je steeds het modem opnieuw moet opstarten om internet te krijgen. Dat is niet heel fijn. 😞

Je geeft aan dat het mogelijk een Windows 10 probleem kan zijn. Ben je daar nog mee aan de slag geweest? Ik wil in ieder geval ook nog graag jouw verbinding doormeten of ik daar nog iets in kan vinden. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik naar de verbinding kijken.
Hallo Bart,

Dank voor je reactie, ik heb in windows een 'winsock reset' gedaan probleem lijkt verholpen.

Bedankt voor het meedenken en de suggestie om de lijn door te meten.

Komen de problemen terug wil daar graag gebruik van maken.

Gr, Wj.Anker
Reputatie 8
Badge +11
Dat is top om te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, dan horen wij dat graag.

Reageer