beantwoord

Modem retour sturen welke adres juist

• 2 december 2016
  • 3 reacties
  • 2076 keer bekeken

Ik heb net contact gehad met telfort om te informeren waar ik me modem naar retour moet sturen omdat hij defect is de telefoniste vertelde me dat ik het op moet sturen naar onderstaand adres

Drake & Farrel
Antwoordnummer 10119
240 VB Alphen aan de Rijn

en ik moet dan ook een aansluitnummer vermelde klopt dit??

Want als ik hier op internet kijkt moet ik hem opsturen naar Telfort naar het zelfde antwoordnummer en postcode als hierboven naar geen aansluitnummer

Welke is mu juist???
icon

Beste antwoord door Babylonia 3 december 2016, 00:08

Zie info op de Telfort website:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Antwoordnummer is versturen zonder porto (ofwel betaald door Telfort).
Van Post NL krijg je een reçu mee. Goed bewaren !!
Serienummers van apparatuur is geregistreerd en gekoppeld aan jou naam, dus dat wordt herkend dat jij die terugstuurt.
Maar voor meer zekerheid kan het nooit kwaad je naam, adres + klantnummer op een briefje bij te sluiten. 🆒
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het adres is

Retouren

Antwoordnummer 10119

Op basis van het serienummer van het modem weet Telfort dat het van jou afkomstig is, let er wel op dat je bewijsje krijgt met daarop de barcode en dat moet je goed bewaren
Hoi

Dank je wel maar diegene gaf me dus door dat het een nieuwe adres is en dat is diegene die als eerste staat en dat je dan tegenwoordig een aansluitnummer moet vermelden die heeft ze me ook gegeven maar ik vind het een beetje raar dat het een andere is al het adres wat jij hierboven vermeld want neem aan dat als het adres veranderd je het ook op de website verandeerd
Reputatie 8
Zie info op de Telfort website:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119

Antwoordnummer is versturen zonder porto (ofwel betaald door Telfort).
Van Post NL krijg je een reçu mee. Goed bewaren !!
Serienummers van apparatuur is geregistreerd en gekoppeld aan jou naam, dus dat wordt herkend dat jij die terugstuurt.
Maar voor meer zekerheid kan het nooit kwaad je naam, adres + klantnummer op een briefje bij te sluiten. 🆒