beantwoord

Modem reset meerdere malen per dag - deel 2

  • 1 november 2018
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Dit is een nieuw topic voor deze vraag:
https://forum.telfort.nl/fid-267/tid-78604?postid=652699

Ik heb onlangs een nieuw modem Experia box V8 gekregen, ter vervanging van een zelfde type modem dat door blikseminslag in de buurt niet meer werkte. Sinds de nieuwe geïnstalleerd is valt de internetverbinding regelmatig uit. Nu ben ik erachter gekomen dat dat komt doordat het modem zichzelf reset. Alle lampjes gaan dan uit en daarna weer een voor een aan, alsof de stroom even onderbroken is. Dit gebeurt soms wel 2 of 3 keer per uur, maar meestal zit er meer tijd tussen. De uptime is nu bv al iets meer dan 2 uur .


Ik heb de volgende acties gedaan n.a.v. de antwoorden hier op dit forum:
-Modem handmatig gereset, meerdere keren - heeft niet geholpen
-Nieuwe kabel tussen aansluitpunt en modem - heeft ook niet geholpen
het modem reset nog steeds meerdere keren per dag.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 1 november 2018, 19:24

Hi Deebeeya, welkom op het forum. Een 2e topic is niet nodig, ik zie dat dit al is opgepakt in je eerste door Natasja en dat ze ook een monteur voor je heeft besteld. 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8
Hi Deebeeya, welkom op het forum. Een 2e topic is niet nodig, ik zie dat dit al is opgepakt in je eerste door Natasja en dat ze ook een monteur voor je heeft besteld. 🙂

Reageer