beantwoord

modem probleem en internet

• 6 september 2015
  • 4 reacties
  • 683 keer bekeken

Onze modem valt soms uit, dwz het intertnet. De lampjes van internet gaan uit.
We hebben een nieuwe modem ontvangen en die deed het niet.
De oude modem weer gebruikt. Opstarten durrde een nacht, maar werkt nu wel. Vanmorgen een tijdje niet en nu weer wel.
Wat moet ik doen met de twee modems?

2de vraag. We ontvangen slecht internet wifi thuis. Vaak rond 6. Ook wanneer we op een ander kanaal zitten. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Nisan 6 september 2015, 18:18

Als Telfort je 'n nieuw modem heeft gestuurd en gebleken is dat dat nieuwe modem helemaal niet werkt, zou ik dit melden aan Telfort waarna je dat nieuwe modem kan terug sturen.
Vraag die men gaat stellen is: wat werkt er niet inzake het nieuwe modem. Doet het ding überhaupt iets qua lampjes die branden, of komt er rook uit enz.
Je 2de vraag kan dan ook eigenlijk niet worden beantwoord omdat mogelijk dat nieuwe modem de oplossing had kunnen zijn, maar die doet het dus niet. Dus eerst maar 'n nieuw en goed werkend modem regelen lijkt mij het meest logisch.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Als Telfort je 'n nieuw modem heeft gestuurd en gebleken is dat dat nieuwe modem helemaal niet werkt, zou ik dit melden aan Telfort waarna je dat nieuwe modem kan terug sturen.
Vraag die men gaat stellen is: wat werkt er niet inzake het nieuwe modem. Doet het ding überhaupt iets qua lampjes die branden, of komt er rook uit enz.
Je 2de vraag kan dan ook eigenlijk niet worden beantwoord omdat mogelijk dat nieuwe modem de oplossing had kunnen zijn, maar die doet het dus niet. Dus eerst maar 'n nieuw en goed werkend modem regelen lijkt mij het meest logisch.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Efrigo, ik sluit me volledig aan bij de reactie van Nisan. Als je van ons een nieuw modem hebt ontvangen dan moet deze het wel naar behoren doen. Ik wil je bij deze adviseren om eerst het nieuwe modem nogmaals aan te sluiten. Wanneer je dit heb gedaan graag ook even de resetknop op de achterkant van het modem 20 seconden ingedrukt houden totdat het powerlampje begint te randen en het modem weer opnieuw start. Ik verneem dan graag van je welk resultaat dit heeft opgeleverd.

@Nisan,

Bedankt! 😃
Reputatie 8
Badge +16
@Danny2902,

Ik heb van jouw reactie een nieuw topic gemaakt. Graag daarin verder reageren.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Efrigo, wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat het probleem met het nieuwe modem is verholpen. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.