beantwoord

Modem mist vierde poort

• 29 november 2019
  • 10 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 1

Beste medewerker,

ik heb een nieuw modem opgestuurd gekregen.

Deze is niet voorzien van een vierde aansluiting.

Deze gebruik ik wel voor een Nas. Kan dit opgelost worden? Hoor graag van u.

mvg Dave

icon

Beste antwoord door jimny 30 november 2019, 11:02

@Da.v.e.  Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent Als ze besluiten om je een Switch gratis toe te sturen, daar zijn namelijk een aantal voorbeelden van op het forum 

Bekijk reactie

10 reacties

Hallo @Da.v.e. , je kan een switch kopen in een lokale computerwinkel, neem wel een gigabit-versie.

Hallo @Da.v.e. , je kan een switch kopen in een lokale computerwinkel, neem wel een gigabit-versie.

Tuurlijk, Telfort levert een nieuw modem en jij kan een nieuwe switch kopen. 

Ik heb het zelfde probleem, 4 kabels en 3 aansluitingen, daarnaast werkt alleen de tv en internet niet.

Er zit wel een retour sticker in de doos, dus….. ze krijgen het nieuwe modem gewoon terug. kom maar met een modem wat ik wel kan gebruiken.

Reputatie 8
Badge +17

@Da.v.e.  Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent Als ze besluiten om je een Switch gratis toe te sturen, daar zijn namelijk een aantal voorbeelden van op het forum 

Voorlopig ben ik in gevecht dat het nieuwe modem totaal niet werkt, dus dat lossen ze eerst maar op.

Reputatie 8
Badge +17

Dat komt wel vaker voor gezien de reacties op dit forum en de oplossing is vaak om het modem een harde reset te geven en soms wel twee keer 

Reputatie 8
Badge +11

Rob, ik denk niet dat jij dezelfde bent als Da.v.e.

Voor de overzichtelijkheid is het prettiger als je in je eigen topic verder moppert en niet andermans topic kaapt.

https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/nieuwe-experia-box-werkt-niet-85394#post714564

Reputatie 1

Oké, klantnummer ingevuld. Dan wacht ik eerst de reactie van webcams af voordat ik het modem retour stuur.

Reputatie 8
Badge +11

@Da.v.e., welkom hier. Ik lees dat je een vierde poort mist. Ik ben dan ook voor je aan de slag gegaan en heb een switch opgestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. 

@Da.v.e., welkom hier. Ik lees dat je een vierde poort mist. Ik ben dan ook voor je aan de slag gegaan en heb een switch opgestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. 

Bedankt, ik zie m wel verschijnen.

Rob, ik denk niet dat jij dezelfde bent als Da.v.e.

Voor de overzichtelijkheid is het prettiger als je in je eigen topic verder moppert en niet andermans topic kaapt.

https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/nieuwe-experia-box-werkt-niet-85394#post714564

Duidelijk, ben al weg

Reageer