beantwoord

modem herstart zich elke paar uur.

• 7 november 2017
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort,

mijn modem herstart zichzelf enkele malen per dag. De modem traint dan opnieuw in en als ik inlog zie ik dat de Experiabox 8 zich net herstart heeft. Het is dus niet de verbinding die wegvalt. Zou hier iets aan te doen zijn?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 8 november 2017, 11:49

Hoi rutger, welkom op het forum. Zo te lezen heeft je modem inderdaad de nodige kuren. Na drieënhalf jaar trouwe dienst lijkt het apparaat zijn beste tijd gehad te hebben. Op je verbinding vind ik geen verklaring voor het wegvallen. Daarom lijkt het inderdaad sterk op dat je Experiabox aan vervanging toe is. Er is een vervangend modem voor je besteld. Kan je het nog een paar dagen volhouden?

@nelly jacoba, wat zouden wij toch zonder jou moeten? 😳
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Ja, het nieuwe modem wordt opgestuurd naar je. Een bezorger van PostNL zal hem bij je afleveren. Je andere post heb ik verwijderd.
Reputatie 1
p.s. ik heb nog een andere post geplaatst gisteren. Daar stond experionbox in de titel.
Daar hoef je nu niet meer naar te kijken.
Reputatie 1
Dag Wieger,

dat moet ik wel kunnen volhouden:)
Wordt de nieuwe modem gewoon opgestuurd?

Als vast bedankt trouwens.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi rutger, welkom op het forum. Zo te lezen heeft je modem inderdaad de nodige kuren. Na drieënhalf jaar trouwe dienst lijkt het apparaat zijn beste tijd gehad te hebben. Op je verbinding vind ik geen verklaring voor het wegvallen. Daarom lijkt het inderdaad sterk op dat je Experiabox aan vervanging toe is. Er is een vervangend modem voor je besteld. Kan je het nog een paar dagen volhouden?

@nelly jacoba, wat zouden wij toch zonder jou moeten? 😳
Geen dank, graag gedaan. 🙂
Reputatie 1
Hoi,

ik heb ook het idee dat m'n modem het langzaam aan het begeven is.
Mijn klantnummer en mijn telefoonnummer staan beiden in m'n profiel dus daar zal het niet aan liggen.
Bedankt trouwens voor je hulp.
Dan zou je haast denken dat je modem het aan het begeven is.
Staat je klantnummer in je forumprofiel?
Dan kan webcare meteen naar je verbinding kijken als ze aan je topic toe zijn.
Reputatie 1
Hoi,

ja dat resetten heb ik al gedaan en ik heb ook al het kabeltje vervangen met de kabel die ik destijds bij mijn Zyxel ADSL modem heb gekregen. Helaas heeft het niet geholpen. ik verlies trouwens geen sync, dat gebeurt pas wanneer het modem uit zichzelf opnieuw opstart.
Heb je je modem almgereset?
En kabeltje isra-modem vervangen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Reageer