beantwoord

Modem heeft nog geen verbinding, nieuw abonnement

• 26 november 2018
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo, sinds vandaag begint ons nieuwe abbonnement bij telfort voor internet en tv. Het modem is aangesloten maar het service lampje blijft oranje branden en de wifi doe het niet. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 november 2018, 18:22

Hoi Petrap, wat leuk dat je nieuwe abonnement bij ons vandaag in gaat 🙂 Goed dat je het modem al aangesloten hebt! Ik zie inderdaad dat het signaal vandaag klaar voor gebruik gemaakt wordt, je zult vanzelf zien dat alle juiste lampjes aan gaan als het modem goed aangesloten is. Laat je weten of het is gelukt?

Edit 1 december: Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De dag is nog niet om, gaat het om glas- of koperverbinding, wat je kunt proberen is het modem een reset te geven door 10 sec het gaatje achterop inte drukken
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Petrap ,
als je inlogt in MijnTelfort en kijkt bij bestelstatus. Staat daar dan onderaan een regel: lijn klaar voor gebruik en aansluiten pakket, zo nee, dan kan je modem nog niet werken.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi Petrap, wat leuk dat je nieuwe abonnement bij ons vandaag in gaat 🙂 Goed dat je het modem al aangesloten hebt! Ik zie inderdaad dat het signaal vandaag klaar voor gebruik gemaakt wordt, je zult vanzelf zien dat alle juiste lampjes aan gaan als het modem goed aangesloten is. Laat je weten of het is gelukt?

Edit 1 december: Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer