vraag

Modem heeft het begeven na blikseminslag

  • 12 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 1

Onze modem doet het niet meer. Hij gaat niet meer aan. Meerdere stopcontacten geprobeerd maar er gebeurd niks.. 

Gisterenavond wel hier vlakbij de bliksem ingeslagen, maar ik weet niet of dat ermee te maken kan hebben 🤷‍♀️


3 reacties

Hallo @Muizzy , welk merk en type modem heb je?

Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven?

Voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

\

Reputatie 1

Hi Jan, bedankt voor je reactie.

ja, net even gebeld en waarschijnlijk is de bliksem ingeslagen in de Telfort zendmast en dan gaan de modems als eerste eraan.. 

krijg een nieuwe !

 

fijne dag! 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Muizzy, apparatuur zoals modems kunnen inderdaad een flinke tik krijgen van blikseminslag in de buurt. Ik lees dat je (op advies van JanD) al contact met de klantenservice hebt gehad en at er een nieuw modem jouw kant op komt. Fijn dat dit al in gang gezet is, anders had ik het voor je geregeld :slight_smile:

Laat je ons hier weten wanneer je het nieuwe modem binnen hebt, en of alles weer goed werkt? Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reageer