beantwoord

Modem heeft het begeven

• 10 januari 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik vind het ongelooflijk dat het tegenwoordig niet meer mogelijk is om met MENSEN in contact te komen op het moment dat je een (eenvoudig) probleem hebt met je Telfort-modem. Het is hartstikke mooi dat er tools op de site staan om je probleem zelf op te lossen. In 80% van de gevallen zal dit ook voldoende zijn. Echter…. Mijn ouders zijn rond de 70 en hebben momenteel totaal geen tv/telefoon/internet. Ik wordt dan opgetrommeld om te kijken waar het aan ligt. Na resetten / kabels controleren / internethulp komen we niet tot een oplossing. En dan begint de ellende.

Het is voor mij duidelijk dat de modem (al flink op leeftijd) kapot is en moet dus een nieuwe besteld worden. Maar waar geef ik dat aan? De modemtest (internet) kan ik niet doen omdat mijn mobiel niet op het netwerk zit (logisch want dat ligt er uit). Dan maar bellen met de helpdesk. Hier krijg ik een computer aan de lijn die me een sms stuurt waarmee ik weer in een internet-oplossings-boompje kom en welke uiteindelijk weer resulteert in het advies te bellen met de “klantenservice”….. hier krijg ik een computer aan de lijn die me een sms stuurt waarmee ik weer in een internet-oplossings-boompje kom en welke uiteindelijk weer resulteert in het advies te bellen met de “klantenservice”….. hier krijg ik een computer aan de lijn die me een sms stuurt waarmee ik weer in een internet-oplossings-boompje kom en welke uiteindelijk weer resulteert in het advies te bellen met de “klantenservice”….. hier krijg ik…ach jullie snappen me wel.

Kan iemand er voor zorgen dat er een nieuwe modem wordt opgestuurd OF er een monteur langs komt OF dat ik met een MENS in contact kom???

icon

Beste antwoord door JanD 10 januari 2020, 10:51

Hallo @Scheepers , vervelend dat dat zo overkomt, maar als je belt en je zegt ‘ik wil graag iemand spreken’ of iets in die trand dan krijg je een echt persoon aan de telefoon.

Zelf zou je ook via Twitter of Facebook contact op kunnen nemen voor een snelle reactie als je het waarneemt voor je ouders.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Scheepers , vervelend dat dat zo overkomt, maar als je belt en je zegt ‘ik wil graag iemand spreken’ of iets in die trand dan krijg je een echt persoon aan de telefoon.

Zelf zou je ook via Twitter of Facebook contact op kunnen nemen voor een snelle reactie als je het waarneemt voor je ouders.

Reputatie 4
Badge +1

Je kan eventueel ook in je forumprofiel bij "Extra informatie" het adres (postcode/huisnummer) van je ouders invullen.
Dan kan de webcare medewerker die dit topic oppakt meteen hun gegevens erbij pakken.

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Scheepers, van harte welkom op het Telfort Forum. Wat rot dat het modem van je ouders het begeven heeft, en dat het niet lukte om een medewerker te pakken te krijgen. Ik ben met je eens dat alle vormen van selfservice online en telefonisch in veel gevallen behulpzaam zijn, maar dit is natuurlijk het andere uiterste. Goed dat je het aankaart, we helpen je hier graag verder.

We hebben hier op het forum veel behulpzame gebruikers: Ik zie dat @JanD en ook @Dennis-L je al te hulp geschoten zijn. Dat is fijn om te zien. Hoe staat het er nu voor? Is het inmiddels gelukt om een medewerker te spreken en een nieuw modem aan te vragen? De tips van JanD zijn hele goede voor een volgende keer.

Mocht het onverhoopt nog niet geregeld zijn, vul je dan de gegevens van je ouders in je forumprofiel in, zoals Dennis tipt? 

Ik hoor het graag en help je dan waar nodig verder.

Reageer