beantwoord

Modem heeft geen verbinding met DSL netwerk meer

• 23 februari 2016
  • 10 reacties
  • 269 keer bekeken

Sinds gister maakt mijn modem geen verbinding met het DSL netwerk meer, alleen de power en wireless lampjes branden. Een reboot en een reset van de modem hebben hier niets aan veranderd en zelf kan ik ook niets vinden over een eventuele storing in mijn regio (stad Groningen). Heeft iemand een idee?

Edit: Als modem heb ik trouwens een Experia box V8 en de verbinding heeft het sinds ik op mijn nieuwe adres woon (meer dan 4 maanden) goed gedaan.
icon

Beste antwoord door Bauke G 24 februari 2016, 09:23

Ik heb gister contact gehad met de klantenservice en na meting blijkt dat de storing waarschijnlijk in de wijkcentrale zit en hopelijk binnen twee dagen wordt opgelost.

Voor het moment is er voor mij geen actie meer nodig vanaf dit forum.
Dank allemaal.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Probeer het over een uurtje of wat nog eens.
Storingen staan meestal niet à la minute online vermeld.
Probeer het over een uurtje of wat nog eens.
Storingen staan meestal niet à la minute online vermeld.

De verbinding is gister (maandag) tussen 9:00 en 17:00 weggevallen en is sindsdien niet hersteld.
Reputatie 8
OK. Dat is dan iets voor webcare om daar zorg over te dragen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bauke, welkom op het forum! Wat vervelend dat je modem geen verbinding meer maakt. Stuur mij jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken wat er aan de hand is en natuurlijk op zoek naar een oplossing. 🙂
Badge
Hallo, vandaag om 23:00 zelfde probleem ervaren. Zat tv te kijken en ineens beeld zwart. Eerst ontvanger gereset, geen netwerkverbinding. Daarna in meterkast geleken en modem stond ook zo. 2 lampjes en verder niets. P
Reputatie 8
Badge +10
Hallo, vandaag om 23:00 zelfde probleem ervaren. Zat tv te kijken en ineens beeld zwart. Eerst ontvanger gereset, geen netwerkverbinding. Daarna in meterkast geleken en modem stond ook zo. 2 lampjes en verder niets. P

Hier dezelfde ervaring wat betreft de uitval van het TV-signaal rond 23.00 uur.
Echter startte de TV -ontvanger direct weer op en na een minuutje of wat (na de gele streepjes) weer beeld zoals voorheen.
Netwerkhikje..?

@DreNL
Heb je de modem al gereset..?
ZyXEL modem... resetbutton ca. 25 seconden ingedrukt houden.
Experiabox... resetbutton 10 seconden ingedrukt houden tot je een klik hoort.
Badge
Hmmm bij mij nog steeds niets..
Badge
Yep. Niet geholpen.
Ik heb gister contact gehad met de klantenservice en na meting blijkt dat de storing waarschijnlijk in de wijkcentrale zit en hopelijk binnen twee dagen wordt opgelost.

Voor het moment is er voor mij geen actie meer nodig vanaf dit forum.
Dank allemaal.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Bauke! Hopelijk is het snel verholpen.

@DreNL,

Zie privébericht.