beantwoord

Modem Experia V8 start regelmatig opnieuw op

  • 25 april 2018
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

De modem Experia V8 start de laatste dagen met regelmaat opnieuw op waardoor tv en internet tijdelijk wordt onderbroken. Na enige minuten is er weer verbinding. Modem is een aantal keren gereset en/of de stekker in/uit gedaan. Wat is hier nog meer aan te doen.
icon

Beste antwoord door van Dellen 27 april 2018, 16:52

Het kabeltje (1,50 cm) modem naar het aansluitpunt is vervangen. Nog steeds problemen. Vanaf de vaste aansluitpunt naar het volgende aansluitpunt (onder de vloer) naar het kantoor is eveneens vervangen. Deze kabel was namelijk de boosdoener. Dus Opgelost. Nogmaals bedankt voor de service.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vernieuw het aansluitkabeltje max 150 cm eens
Bedank voor uw snellen reactie. Kabeltje is vervangen en hoop dat het probleem hierdoor is verholpen. Internet verkeer is voor ons heel belangrijkste vanwege bedrijfsmatige werkzaamheden. Anders zijn we genoodzaakt de complete hardware helemaal te vervangen.
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan
Reputatie 8
Badge +7
Hallo van Dellen, welkom op het forum! Wat fijn dat je het advies van jimny hebt overngenomen.
Indien dit niet heeft geholpen dan hoor ik dit graag van je zodat ik je verder van dienst kan zijn.
Het kabeltje (1,50 cm) modem naar het aansluitpunt is vervangen. Nog steeds problemen. Vanaf de vaste aansluitpunt naar het volgende aansluitpunt (onder de vloer) naar het kantoor is eveneens vervangen. Deze kabel was namelijk de boosdoener. Dus Opgelost. Nogmaals bedankt voor de service.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo van Dellen, fijn dat je de oorzaak hebt kunnen achterhalen en dat het probleem is opgelost! :)
Bedankt voor het melden.

Reageer