beantwoord

Modem experia V8

• 25 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo, 

Wij hebben een modem experia box v8.

Soms hebben wij geen of amper WiFi. Soms hebben we wel gewoon goede wifi. Netflix openen op de televisie duurt soms ook echt mega lang wegens gebrek aan goed internet. In het modem rammelt er ook vanalles. Hoe kan het dat mijn internet/wifi soms zo slecht is en soms gewoon goed? Zijn wij toe aaneen nieuw modem? En hoe kom ik dan aan een ieuw modem? 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 oktober 2019, 16:13

@Ell1989, heb je inmiddels via een andere weg een oplossing gevonden? Ik heb geen reactie meer van je mogen ontvangen namelijk. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Lees onderstaande even goed door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Ell1989, welkom bij ons op het Forum. 

Ik lees problemen met de WiFi. Heb je de tips van jimny al eens doorgenomen? Helpt dat met de WiFi?

Daarbij geef je ook aan dat Netflix ook problemen geeft. Hoe start je Netflix op? Via de ontvanger? Zo ja, is deze via een kabel aangesloten of via draadloze adapters in het stopcontact? Of doe je dit via de SmartTV via WiFi aangesloten of cast je dit via een Chromecast vanaf telefoon of tablet? 

Het internet bekabeld werkt wel goed?

In ieder geval wil ik ook graag eens meekijken. Zou je daarvoor nog jouw huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag van je. 

Reputatie 8
Badge +12

@Ell1989, heb je inmiddels via een andere weg een oplossing gevonden? Ik heb geen reactie meer van je mogen ontvangen namelijk. 

Reageer