beantwoord

Modem Experia Box valt steeds uit

• 12 november 2018
  • 10 reacties
  • 198 keer bekeken

Reputatie 1
Meerdere keren per dag valt de modem uit. Er brandt dan nog maar 1 lampje. Resetten lost het weer op, maar dat duurt enkele minuten. Gisteren gebeurde dit om de haverklap. Er valt niet mee te werken zo
icon

Beste antwoord door jimny 12 november 2018, 14:28

Als je reset hou je dan het gaatje 10seconden ingedrukt en dat kabeltje kun je ook in de webshop van Telfort bestellen
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je en heb je het aansluitkabeltje van max 1,50 mtr al eens vervangen
Reputatie 1
Arcadyan Experia Box v8 VGV7519 en
nee dat kabeltje nog nooit vervangen.
Ik heb ook niet zo'n extra kabeltje.
Reputatie 8
Badge +17
Als je reset hou je dan het gaatje 10seconden ingedrukt en dat kabeltje kun je ook in de webshop van Telfort bestellen
Reputatie 1
Dank voor uw reactie.
Ik ga het proberen.
Voor nu alvast bedankt.
Overigens na uw tip van dat aansluitkabeltje, dat heb ik een keer uit- en ingeplugd, en het lijkt te werken.
Tot nu toe vandaag nog geen uitval van modem, hopelijk blijft dat zo.
Reputatie 8
Badge +17
Dat kabeltje is dus een levensader voor de verbinding en hopen dat het goed blijft gaan
Reputatie 8
Badge +10
Hallo Telfortgebruikerdv, een verbinding die steeds wegvalt zit je niet op te wachten natuurlijk! Goed om te lezen dat het na de tips van jimny beter lijkt te gaan :)
Mocht het toch weer terugkomen, laat het dan weten zodat we met je mee kunnen kijken. Als je dan ook je postcode, huisnummer en klantnummer op je profielpagina invult kan ik de verbinding ook voor je bekijken.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Telfortgebruikerdv, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik nog niet op je profiel staan. Kan ik je hierbij nog helpen?
Reputatie 1
Gevraagde gegevens heb ik ingevuld op mijn profielpagina.
En inderdaad, verbinding blijft stabiel.
Reputatie 8
Badge +10
Merci, ik heb je verbinding ook meteen nagekeken nu en zie dat die inderdaad bijna 6 dagen stabiel is. Wat het precies was durf ik niet te zeggen, maar het lijkt nu goed te zijn. Hou het voor de zekerheid in de gaten, mocht het terugkomen kunnen we samen kijken wat we er aan kunnen doen 🙂
Reputatie 1
Jimny en Jasper,
bedankt voor jullie behulpzame reacties.
Telfortgebruikerdv.

Reageer