beantwoord

Modem experia box V8 power en wirreles knopje gaan alleen aan

• 7 februari 2016
  • 4 reacties
  • 304 keer bekeken

Ik word hier naderhand schijtziek van iedere keer problemen met modem en internet. En daarnaast moet ik nog eens ook 0900 nummer bellen op geholpen te worden(nutteloze hulp)
Mij modem kleurt 2 lampjes beiden groen de power en wirreles, heb modem gerest meerdere malen. Ik snap er geen reet van wie kan mij helpen
icon

Beste antwoord door Stephen 16 februari 2016, 20:44

Hallo rkempo, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat de problemen met het modem zich niet meer voordoen. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@nelly jacoba,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Heb je deze check al eens gedaan?
https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/wegvallende-internetverbinding-volg-deze-checklist-49460
Reputatie 1
Wij hebben ook sind ruim een half jaar glasvezel, Internet, TV en bellen. Twee weken geleden bleek alles uitgevallen. Ik heb de Experia box-v8 gereset en het probleem leek opgelost. Na een dag of drie weer geen wifi signaal dus geen internet. Dichtbij de router geprobeerd, aan uit gezet, achter het kleine knopje gereset, allemaal zonder resultaat. Met een kabelaansluiting heb ik wel internet. Toen ook de instellingen in de router (WEP) gewijzigd, ook geen resultaat. Ik heb vrijdag 5 febr. j.l. telefonisch contact gehad met een van de Telfortmedewerkers en heb inmiddels een nieuwe Experia box ontvangen. Ook met de nieuwe box krijg ik op geen enkele manier een wifi signaal. We gaan nu de derde week in zonder internet, het wordt nu toch wel erg lastig en vervelend.
gr Rich
Wij hebben ook sind ruim een half jaar glasvezel, Internet, TV en bellen. Twee weken geleden bleek alles uitgevallen. Ik heb de Experia box-v8 gereset en het probleem leek opgelost. Na een dag of drie weer geen wifi signaal dus geen internet. Dichtbij de router geprobeerd, aan uit gezet, achter het kleine knopje gereset, allemaal zonder resultaat. Met een kabelaansluiting heb ik wel internet. Toen ook de instellingen in de router (WEP) gewijzigd, ook geen resultaat. Ik heb vrijdag 5 febr. j.l. telefonisch contact gehad met een van de Telfortmedewerkers en heb inmiddels een nieuwe Experia box ontvangen. Ook met de nieuwe box krijg ik op geen enkele manier een wifi signaal. We gaan nu de derde week in zonder internet, het wordt nu toch wel erg lastig en vervelend.
gr Rich

Jouw probleem is heel anders dan van rkempo.
Hij heeft geen internet verbinding, jij hebt wel internet maar geen wifi.
Je kan beter, voor rkempo en jezelf, een eigen topic starten.
Je tekst copy/paste in https://forum.telfort.nl/topic/new?forum_id=269
En je hebt deze stappen al doorlopen?https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/wifi/mijn-wifi-werkt-niet.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo rkempo, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat de problemen met het modem zich niet meer voordoen. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@nelly jacoba,

Bedankt!