beantwoord

Modem doet het niet

• 25 juni 2018
  • 8 reacties
  • 266 keer bekeken

Geachte ,

Sinds 2 dagen doet het internet het niet bij mij thuis . Opnieuw starten , resetten , bekabeling checken van de modem Zyxel helpt allemeel niet. Er staat namelijk geen storing bij mij in de buurt volgens de storing checker. oP Dit moment brandt alleen de DSL lamp bij de modem . Powerlamp en internetlamp branden niet , Graag zou ik de huidige modem met een nieuw willen laten ruilen,
icon

Beste antwoord door Stephen 25 juni 2018, 20:49

Bedankt voor het kenbaar maken van je klantnummer. Ik zie nog steeds hetzelfde. Aangezien je modem al een paar jaartjes meegaat stuur ik je een vervangend modem op. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo ofa6177, welkom op het forum! Ik zie dat je modem gewoon online is. Kun je voor de zekerheid ook je klantnummer toevoegen aan jouw profiel zodat ik zeker weet dat ik de juiste aansluiting heb bekeken? Bij voorbaat dank!
Je klantnummer staat op je factuur.
Het lijkt dat Stephen naar een andere aansluiting dan die van jou kijkt.
Reputatie 8
Badge +11
Zorg dat je klantnummer in je profiel staat. Dan weet Webcare om welke aansluiting het gaat.
Hallo ofa6177, welkom op het forum! Ik zie dat je modem gewoon online is. Kun je voor de zekerheid ook je klantnummer toevoegen aan jouw profiel zodat ik zeker weet dat ik de juiste aansluiting heb bekeken? Bij voorbaat dank!
Hallo Stephen ,
De klantnummer kan ik helaas niet meer vinden. De postcode is ****** en het huisnummer is **.
Groetjes ,
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken in het systeem maar ik zie echt een actief modem. Heb je geen internet via WiFi of ook via de kabel niet?
Bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken in het systeem maar ik zie echt een actief modem. Heb je geen internet via WiFi of ook via de kabel niet?
Ik heb geen internet via de kabel /geen vaste telefoon ook. Er branden bij de modem nu helemaal geen lampen.:(
Je klantnummer staat op je factuur.
Het lijkt dat Stephen naar een andere aansluiting dan die van jou kijkt.

Gevonden .klantnummer *********.
Graag uw reactie .
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het kenbaar maken van je klantnummer. Ik zie nog steeds hetzelfde. Aangezien je modem al een paar jaartjes meegaat stuur ik je een vervangend modem op. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.

Reageer