beantwoord

Modem defect/gaat niet meer aan!

• 8 april 2013
  • 7 reacties
  • 2183 keer bekeken

Gisterenavond viel mijn Tefort Zyxel modem uit. Hij is niet meer aan de praat te krijgen. Powerlampje brandt niet (niets brandt er). Van alles geprobeerd. Stroom er af gehaald, gereset etc..
Helaas hij gaat niet meer aan. Wie heeft dit wel eens mee gemaakt of heeft een goeie tip voor mij? TELFORT gebeld maar die kunnen alleen mij helpen als ik thuis bij mijn modem zit (zit nu op het werk). Heel vervelend want werk veel thuis en zonder internet gaat dat niet lukken. Bedankt voor jullie tips en trucs alvast!
icon

Beste antwoord door Jeroen 8 april 2013, 16:46

@r.ligten,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens, ik zal het modem (kosteloos) vervangen. Binnen enkele werkdagen kun je het modem verwachten.

Jeroen
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Even wachten totdat Henk Van Telfort dit topic oppikt
Reputatie 8
Badge +10
Tips en trucs gaan niet helpen vrees ik.
De modem is defect of de voedingsadapter is defect.
Webcare kan wellicht naar de verbinding kijken en constateren dat dit zo is...
Badge +1
@r.ligten,

Welkom op het forum, ik help je graag verder. Graag ontvang ik jouw postcode en huisnummer in een privébericht, na ontvangst ga ik na wat er mis gaat en zal ik indien nodig het modem vervangen.

Jeroen
Badge +1
@r.ligten,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens, ik zal het modem (kosteloos) vervangen. Binnen enkele werkdagen kun je het modem verwachten.

Jeroen
Jeroen,

Bedankt! Dat is pas goeie service!

groet
Jeroen,

Gisteren heb ik mijn nieuwe modem ontvangen. Dank voor je hulp. Vraag: moet ik de defecte modem nog terugsturen? Vorige keer hoefde ik dat ook niet maar
in de standaardbrief die in de doos zat stond het vermeld. Of kan ik de modem weggooien?

Groet
Reputatie 6
Badge +7
Als het een witte is moet die terug gestuurt worden.

Reageer