beantwoord

Modem defect

• 16 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

mijn modem werkt niet meer sinds gisteren ochtend.

mijn zoon heeft vandaag even zijn modem aangesloten en die werkt wel, hoe kan ik een nieuw modem verkrijgen?

mvg,

Rob Korver

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 oktober 2019, 15:13

@Adsl416891 Hoi Rob, niet fijn dat je modem niets meer doet. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit op te lossen!

Wat goed dat je zoon het getest heeft met zijn modem, dat deze wel werkte geeft echt aan dat die van jou defect is. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons retourneren

Laat je weten of alles is gelukt met het nieuwe modem?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Adsl416891 Hoi Rob, niet fijn dat je modem niets meer doet. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit op te lossen!

Wat goed dat je zoon het getest heeft met zijn modem, dat deze wel werkte geeft echt aan dat die van jou defect is. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons retourneren

Laat je weten of alles is gelukt met het nieuwe modem?

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort , dank je wel voor de snelle reactie. Zodra alles weer werkt met het nieuwe modem laat ik het weten.

groet,

Rob

Reputatie 8
Badge +11

@Adsl416891 Hoi Rob, geen probleem en dat is helemaal goed, ik hoor het wel :relaxed:

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort , alles werkt weer prima, dank je wel voor de snelle service.

mvg,

Rob

Reputatie 8
Badge +11

@Adsl416891 Fijn om te horen en dat je het laat weten! Graag gedaan en laat het gerust op het forum weten als we nog eens iets voor je kunnen doen.

Reageer