beantwoord

Modem defect

• 3 september 2019
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn modum is kapot, iedere 10 seconden knippert alle lampjes op het modum rood,blauw,groen enzv.
Heb nu geen internetverbinding en ook geen tv

Admin: reacties afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 september 2019, 08:41

Hoi @ladybud, zoals je ziet heb ik jouw bericht even afgesplitst naar een eigen topic. Op die manier is het makkelijker om je te helpen en zorgt het niet voor verwarring met het originele topic. Als ik de verbinding nu nakijk kan ik ook geen contact krijgen met het modem, de melding doet vermoeden dat het aan het modem zelf ligt. Ik heb je een nieuwe modem toegestuurd, deze krijg je binnen enkele werkdagen! Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

7 reacties

@ladybud
Voor een snellere actie: morgenochtend even bellenn of facebooken

Telfort contact
Reputatie 1
Badge
@ladybud
Voor een snellere actie: morgenochtend even bellenn of facebooken

Telfort contact

Facebook heb ik al gedaan. Morgenochtend 9uur📞 bel ik🤷🤦
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ladybud, zoals je ziet heb ik jouw bericht even afgesplitst naar een eigen topic. Op die manier is het makkelijker om je te helpen en zorgt het niet voor verwarring met het originele topic. Als ik de verbinding nu nakijk kan ik ook geen contact krijgen met het modem, de melding doet vermoeden dat het aan het modem zelf ligt. Ik heb je een nieuwe modem toegestuurd, deze krijg je binnen enkele werkdagen! Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Badge
@Jasper - Telfort dank u voor de snelle reactie.
Krijg ik ook een track en trace nummer om mijn pakket met modem te volgen?
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! Op dit moment is er nog geen track en trace code beschikbaar, ik zal later vandaag nogmaals voor je kijken. Als er een code is stuur ik je die in een privébericht.
Reputatie 1
Badge
Prima dan wacht ik uw prive bericht af@Jasper - Telfort
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ladybud, de track en trace code is beschikbaar! In het privébericht heb ik je het linkje gestuurd zodat je direct bij de status uitkomt 🙂

Reageer