beantwoord

Modem defect

  • 15 februari 2019
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Hoi , onlangs modem V10 mogen ontvangen aansluitdatum 15-02-2019 wat blijkt modem word niet herkent meerdere malen gereset helaas klantenservices probleem aansluiting binnenkomst lijn? Er word een monteur gestuurd alleen hoelang gaat dit duren
vraag kan men niet een andere modem sturen
icon

Beste antwoord door Dduck 15 februari 2019, 16:47

Hallo,

Meerdere topic's over de zelfde storing helpt niet echt.
https://forum.telfort.nl/internet-267/modem-na-reset-niet-werkend-80853
De klantenservice heeft jou een monteur aangeboden, dus maar gouw een afspraak maken.

Su6
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 3
Hallo,

Meerdere topic's over de zelfde storing helpt niet echt.
https://forum.telfort.nl/internet-267/modem-na-reset-niet-werkend-80853
De klantenservice heeft jou een monteur aangeboden, dus maar gouw een afspraak maken.

Su6
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Bakarfc. Er loopt voor deze vraag al een topic. Als je nog vragen hebt, raad ik je aan om die te stellen in het topic dat je eerder bent gestart in plaats van een nieuw topic te starten. Zo houden we het met z'n allen overzichtelijk.