Modem defect

• 11 april 2017
  • 9 reacties
  • 670 keer bekeken

Beste,

Sinds gisterenavond heb ik geen verbinding meer met internet en TV. Vanmorgen werkte het nog steeds niet, waarna ik naar de meterkast liep om de modem opnieuw op te starten. De modem stond geheel uit. Ik heb de stekker eruit gehaald, even gewacht en opnieuw aangezet. De modem gaat echter helemaal niet meer aan. De lampjes knipperen wel soms, allemaal tegelijk. Een paar seconde later herhaalt dit zich.
Ik denk dat mijn modem een (stroom)probleem heeft. Kan ik een nieuwe modem aanvragen?

Alvast bedankt.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en heb je het modem al een harde reset gegeven voor de zyxel 25 sec en voor de experia 10 sec door met een puntig voorwerp het resetgaatje achterop het modem in te drukken.
Ook het aansluitsnoertje vervangen wil nog wel eens helpen
Zyxel modem. Reset geprobeerd, maar dat werkt niet.
Reputatie 8
Badge +17
Je moet ff wachten totdat webcare Telfort reageerd
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Yannick, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jou op zoek naar een oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Yannick! Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Laat je dan even weten of het probleem hiermee is opgelost?
Zal ik doen, bedankt voor de snelle hulp!
Beste Stephen,

De modem was de volgende dag binnen, bedankt daarvoor. Ik heb echter hetzelfde probleem met deze nieuwe modem..
Bij het aansluiten van de nieuwe modem (met de meegeleverde voeding), startte de modem op. Na 5 minuten had de modem verbinding. Ik kreeg namelijk een automatische mail gestuurd van mijn NAS dat deze weer online was. Toen ik op mijn telefoon verbinding wilde maken, zag ik de WiFi er echter niet tussen staan. De modem was na 1 seconde verbinding te hebben gehad weer uitgevallen. Ik kreeg namelijk één seconde na het eerste mailtje, een tweede mail van mijn NAS dat de verbinding weer was weg gevallen.
Ik heb de modem nog een keer geprobeerd op de starten vanaf een ander stopcontact, maar de modem gaat helemaal niet meer aan. Ook het wisselen van de adapter geeft bij beide modems geen resultaat. Reset werkt uiteraard ook niet, ik ben bang dat ik weer een defect modem heb.
Ik hoor graag de vervolgstappen, bij voorbaat dank.

Groet,
Yannick
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Yannick, wat vervelend dat ook het nieuwe modem defect is. Ik stuur je meteen een nieuw exemplaar. Laat je even weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Reputatie 8
Badge +16
Aangezien je niet meer reageert, ga ik ervan uit dat het nieuwe modem naar tevredenheid functioneert.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?

Ik zet een slotje op dit topic.