beantwoord

modem defect ?

• 19 mei 2015
  • 4 reacties
  • 988 keer bekeken

Mijn vader ze telfort zyxel modem gaat bijna elke dag opeen rood branden het lampje van internet brand rood dsl brand niet meer ik moet dan een hard reset doen en alles opnieuw instelle daarna gaat het weer werken voor een dag

wat is er ?????
icon

Beste antwoord door Stephen 21 mei 2015, 16:02

@galied,

Ik heb je vader zojuist een nieuw modem toegestuurd. Deze arriveert binnen enkele dagen. Laat je weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer deze is ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@galied,

Wat vervelend om dit te vernemen. Ik ontvang graag de naw-gegevens van je vader in een privébericht. Na ontvangst ga ik het een en ander uitzoeken. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@galied,

Bedankt voor de gegevens. Helaas kan ik geen contact opnemen met je vader omdat wij niet bellen. Ik kan wel het modem van je vader vervangen zodat hij een nieuw modem ontvangt. Ik verneem graag van je of hij hiermee akkoord gaat.

Stephen
Ja dat is prima !
Reputatie 8
Badge +16
@galied,

Ik heb je vader zojuist een nieuw modem toegestuurd. Deze arriveert binnen enkele dagen. Laat je weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer deze is ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen