beantwoord

Modem defect

• 28 januari 2014
  • 8 reacties
  • 1195 keer bekeken

Badge
Beste Henk,

Ik plaats dit berichtje even namens mijn zus.
Gegevens zijn prive te verkrijgem aangezien mijn IP NIET haar adres is.

Mijn zus heeft nu al 4 maanden last van haar modem.
Als zij een opgenomen product wil terug kijken via de opnames dan krijgt ze een melden dat ze de router opnieuw moet opstarten.
Ook dat blijft ze dus doen.
Ik heb haar bekabeling persoonlijk helemaal nagekeken en daar is helemaal niks aan fout of veranderd.
Zij heeft haar oude modem er op aangesloten (aangezien die niet terug hoefde mbt de arcadyan pilot toen)
Alleen daarvan doet de WIFI het niet meer.
Nu zijn we afgelopen weekend in de winkel geweest en zoals gewoonlijk afgewimpeld met de mededeling helaas u router kan niet stuk zijn want die is nog niet zo oud.
Daarom went ik me dus nu maar naar jou of iemand anders van de crew.
Is er een mogelijkheid dat er een vervangende modem gestuurd kan worden?

Ps dit heb ik allemaal al gedaan;

Kabels vervangen
Modem naast ISRA aangesloten
Modem Gereset
Modem Software opnieuw geinstalleerd
Modem vervangen door oude alleen de WIFI daarvan doet het niet die is dus ook kapot
Het kastje zelf nagekeken of er ergens een barst toevallig inzat (na een verhuizing) maar niks gevonden

nou zoals je ziet heb ik ALLES al wel gedaan.

Onze eigen modem bij ons thuis blijft ook mankementen houden.
Zodra er hier een computer wordt geopend (laptop) bedraad of onbedraad dan valt de WIFI compleet weg voor 1 minuut.
De modem tikt heel vaak en ook geeft het vaak problemen met de ITV

Ik hoor graag van de webcrew zelf iets aangezien ik dit aan hun richt.

Ik vind het heel aardig als iemand mij wilt helpen maar ik ben al door vele geholpen en niks heeft het euvel aangepakt.

Met vriendelijke groet,
Jordy
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 29 januari 2014, 12:58

@jordypeter, als ik het goed begrijp kan je zus met het oude modem wel de opnames correct bekijken (alleen WiFi defect)? Zo ja dan zal ik een nieuw modem versturen om te zien of daarmee alles weer correct functioneert.

Jeroen
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +1
@jordypeter,

Ik ga dit graag voor je na, kun je de postcode, huisnummer en 06-nummer van jouw zus in een privébericht aan mij kenbaar maken? Na ontvangst ga ik voor jou (en jouw zzus) aan de slag.

Jeroen
Badge +1
@jordypeter, als ik het goed begrijp kan je zus met het oude modem wel de opnames correct bekijken (alleen WiFi defect)? Zo ja dan zal ik een nieuw modem versturen om te zien of daarmee alles weer correct functioneert.

Jeroen
Badge
Dat klopt Jeroen!
Zou je dan de modem naar ons adres kunnen sturen aangezien zij 40 uur werkt
Badge +1
@jordypeter,

Is geregeld, het modem wordt naar jouw adres (zoals kenbaar gemaakt in jouw privébericht) verstuurd.

Jeroen
Badge
En hoe en wat met onze eigen modem? Want ik las ergens dat dat dus een probleem is van de zyxelmodem dat het netwerk bekabeld en onbekabeld en op de telefoon weg valt als er een laptop wordt geopend? Krijgen wij ook een andere of?
Badge +1
En hoe en wat met onze eigen modem? Want ik las ergens dat dat dus een probleem is van de zyxelmodem dat het netwerk bekabeld en onbekabeld en op de telefoon weg valt als er een laptop wordt geopend? Krijgen wij ook een andere of?

Ik heb jou ook een nieuw modem verstuurd, een andere type. Ik lees graag of hier mee jouw probleem is verholpen.

Jeroen
Badge
ik wacht het af en ga er aan werken dan! ik laat het zsm even weten! hartelijk dank in ieder geval
Badge
Jeroen,

Het WiFi Probleem met laptop en telefoon is volledig verdwenen hier.
dus het ligt echt aan de oude router (zyxel)

Dus dank je wel!

Reageer