Modem configurator Zyxel 2812 niet bereikbaar

• 31 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 1736 keer bekeken

Hallo ik ben bij mijn verhuizing mijn WPA sleutel kwijtgeraakt. Nu heb ik een bedrade aansluiting en internet werkt gewoon, maar ik kom nu niet meer op het modem interface. De pagina blijft maar laden zonder dat er verder iets gebeurt. Een reset van het modem heeft geen effect, en aangezien internet het gewoon doet lijkt het erop dat de bekabeling ook juist is. Ik voer in de adresbalk van mijn browser 192.168.1.254 in, dit heb ik bij Chrome en IE geprobeerd, beide zonder resultaat.

Al gedaan:
Opstarten in windows veilige modus
IP adres gecontroleerd
Andere netwerken verwijderd

Dit heet nog tot geen resultaat geleid. Graag hulp!

3 reacties

HI Wiggy.

Probeer het eens ZONDER de DSL kabel (lijn in) in het modem.

Ik heb ook problemen gehad om een scherm te krijgen (bleef ook maar laden) en bij toeval heb ik ontdekt dat het zonder DSL kabel wel werkt....

Succes en laat even weten of het werkt of niet alsjeblieft
Ik ben er plotseling zonder specifieke aanleiding toch in gekomen na veel pijn moeite en tijd... Ik weet niet of jouw tip werkt, ga ik de volgende keer eens proberen.  Voor nu is het probleem opgelost. Bedankt voor je reactie!
Ik ben er plotseling zonder specifieke aanleiding toch in gekomen na veel pijn moeite en tijd... Ik weet niet of jouw tip werkt, ga ik de volgende keer eens proberen. Voor nu is het probleem opgelost. Bedankt voor je reactie!

Graag gedaan! Blij dat je in iedergeval succes hebt gehad!

Reageer