beantwoord

Modem Arcadyan VGV7519.........uitwisselen voor een ander!

• 16 september 2013
  • 6 reacties
  • 10256 keer bekeken

Badge +1
Hi goeden middag 

Mijn vraag is .Is het mogelijk gewoon een ander modem aan de sluiten op de huidige internet verbinding ? Ik kan naamlijk met het huidige modem 
arcadyan VGV 7519........ niet van XBOX live gebruik maken  ik heb alles gedaan (zelfs ICT ers in huis gehalt die kunnen het probleem ook niet oplossen .

Groetjes jeanmonotje
icon

Beste antwoord door pruygje 17 september 2013, 10:56

Zyxel  P-2812HNU

aha, da's een prima modem!

als je naar http://192.168.1.254 gaat, kun je daar inloggen met gebruikersnaam "admin" en wachtwoord "1234".
Als je ooit het wachtwoord hebt gewijzigd moet je daar uiteraard je eigen wachtwoord invullen.
Mocht je het wachtwoord hebben veranderd maar hem niet meer weten, dan kun je het modem volledig resetten door met een puntig voorwerp het resetknopje aan de achterkant tenminste 30 seconden in te drukken.

suc6!
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +1
ja dat kan

check wel of het modem dat jij wilt gaan gebruken geschikt is voor jouw verbindingstype (ADSL of VDSL) en of het indien nodig iTV en telefonie ondersteund.

Ik hoor goede geluiden over de FritzBox modems, dus daar kun je iig naar kijken.
Badge +1
ja dat kan

check wel of het modem dat jij wilt gaan gebruken geschikt is voor jouw verbindingstype (ADSL of VDSL) en of het indien nodig iTV en telefonie ondersteund.

Ik hoor goede geluiden over de FritzBox modems, dus daar kun je iig naar kijken.

Hi pruygje 

Zo wie je kon lesen is het gelukt met het uitwisselen van het modem  alleen  ik kom niet in het modem nu om te kijken op alle poorten open zijn een op het UPNP aan gevinkt staat .Dus mijn  vraag hoe kom ik in het modem ?

Groetjes   jeanmonotje
Badge +1
welk type modem gebruik je nu?
Badge +1
Zyxel  P-2812HNU
Badge +1
Zyxel  P-2812HNU

aha, da's een prima modem!

als je naar http://192.168.1.254 gaat, kun je daar inloggen met gebruikersnaam "admin" en wachtwoord "1234".
Als je ooit het wachtwoord hebt gewijzigd moet je daar uiteraard je eigen wachtwoord invullen.
Mocht je het wachtwoord hebben veranderd maar hem niet meer weten, dan kun je het modem volledig resetten door met een puntig voorwerp het resetknopje aan de achterkant tenminste 30 seconden in te drukken.

suc6!
Inmiddels opgelost gelukkig.

Mocht iemand nog worstelen:

- Vinkje Use Auth ID aanzetten. Daaronder je accountnaam invullen.
- Bij Realm (Domain) ook je voip provider servernaam invullen!

Hopelijk helpt dit iemand.

Reageer