beantwoord

modem

• 22 juni 2013
  • 14 reacties
  • 3279 keer bekeken

afgelopen donderdag was het slecht weer,daarna deed de tv het niet meer...de tv op zich wel maar digitale tv niet,ethernetlampje brand ook niet,...internet werkt wel,telefoon werkt wel,de code f 11 geeft hij steeds aan ,telfort gebelt,alles resetten aan /uit alles geprobeert..niks we zouden een nieuwe modem krijgen vandaag gekregen alles goed aan gesloten volgens boekje..weer niks weer F 11 en die ethernet knippert ook niet....wie weet waar het aan ligt????
icon

Beste antwoord door Henk 24 juni 2013, 16:44

ja maar die nieuwe modem werkt hetzelfde als die oude en ik denk dat het aan de decoders ligt...het gaat allemaal zo langzaam..

Nieuwe decoder is ook onderweg. Werkt het internet via een kabel op het moment wel?

Henk
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als het ethernet-lampje niet brandt (op poortje 4 van het modem?) dan is er misschien iets mis met de kabel tussen het modem en de decoder... of met de decoder zelf.
Als het ethernet-lampje niet brandt (op poortje 4 van het modem?) dan is er misschien iets mis met de kabel tussen het modem en de decoder... of met de decoder zelf.

dat snoertje(geel) heb ik ook al omgewisseld...tussen de modem en decoder..tja zal het dan aan de decoder liggen? kan ik die nieuw krijgen van telfort??
Reputatie 8
Badge +16
Als het een decoder van Telfort is, dan heb je die (net zoals het modem) in bruikleen. Dat betekent dat deze door Telfort vervangen wordt als je meldt dat hij defect is.

Eigen apparatuur valt vaak onder een inboedelverzekering.
Als het een decoder van Telfort is, dan heb je die (net zoals het modem) in bruikleen. Dat betekent dat deze door Telfort vervangen wordt als je meldt dat hij defect is.

Eigen apparatuur valt vaak onder een inboedelverzekering.

Toch nog even een reactie....boven heb ik ook zo`n motorola decoder en die geeft ook f 11 aan...das dan toch ook gek dat ze alletwee hetzelfde aangeven..kan het zijn dat er in een of ander draad iets mis is?
Reputatie 4
Badge +3
Toch nog even een reactie....boven heb ik ook zo`n motorola decoder en die geeft ook f 11 aan...das dan toch ook gek dat ze alletwee hetzelfde aangeven..kan het zijn dat er in een of ander draad iets mis is?

Ik zie dat er reeds een storingsmelding loopt voor het vervangen van het modem. Zou je een reactie willen geven wanneer deze binnen is?

Henk
Reputatie 8
Badge +16
we zouden een nieuwe modem krijgen vandaag gekregen

Was dat niet al de 22e?
afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe modem gehad maar die geeft dus dezelfde brandende en niet brandende lampjes aan..
kunnen jullie niet een motorola decoder opsturen zoals franzki zegt? dan kunnen we toch uitsluiten dat het daar aanligt ik begin hier wel van te balen heb 3 maanden telfort heb er nu al spijt van..en al bijna 5 dagen geen tv of telefoon....
Reputatie 8
Badge +17
Net of het aan Telfort ligt als er hardware stukgaat?!?

't kan toch altijd wel een keer stukgaan, en je hebt immers al een nieuw modem gehad, toch?
ja maar aan de modem zal het niet liggen want ik heb toch internet....
ja maar die nieuwe modem werkt hetzelfde als die oude en ik denk dat het aan de decoders ligt...het gaat allemaal zo langzaam..
Reputatie 4
Badge +3

Nieuwe decoder is ook onderweg. Werkt het internet via een kabel op het moment wel?

Henk
ik heb draadloosinternet
beste henk van telfort gisteren de decoder gekregen hij begon goed alleen bij het abonementsnummer invoeren krijg je een tekst -64 hij was niet geactiveerd weer met iemand gebelt....die zei dat het 3 dagen kon duren (werkdagen) voordat het geactiveerd zou zijn,kan dat niet sneller??en boven geeft die oude decoder ook nog f11(die van beneden geeft geen f 11 meer aan), graag willen we daar ook een nieuwe decoder voor..snap je het nog? het is nu afwachten op de nieuwe decoder voor boven kun je dat ook regelen want vandaag dus weer gevraagd aan iemand van jullie en die zegt dat we alles moeten resetten enz.dat hebben we dus al 1000 keer gedaan..en dat hoeft niet meer als de boel geactiveerd word.
Kun jij ons helpen?

Reageer