vraag

Misleidende verkoop

• 25 september 2014
  • 2 reacties
  • 415 keer bekeken

Reputatie 1
Zijn er nog meer mensen die zich genept voelen na de overgang van Telfort ADSL naar glasvezel? Het is gewoon een duur beta product.

- De setop box moet opeens altijd aan staan wil je via de App TV kunnen kijken.
- De App is veel slechter dan de ADSL App.
- Ik kan nu opeens geen TV meer kijken op mijn computer.
- Kreeg nog even een factuur van KPN voor een maand digitenne kijken.
- Slechtere WiFi verbinding.

Vooraf is niet duidelijk wat je precies krijgt om een vergelijking te maken. Ik verwacht alleen een snellere internet verbinding met (minimaal) dezelfde functionaliteit. Maar ik ben er echt op achteruit gegaan. Zowel financieel als functioneel.

Je zou eigenlijk eerst het product moeten kunnen proberen en als het niet bevalt na een maand weer terug kunnen gaan. Nu zit ik een jaar lang vast aan dit waardeloze abonnement.

Ik ga z.s.m. weer terug naar de ADSL aansluiting of overstappen op een betere aanbieder!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
ben het deels met je eens, de meeste toestellen (smartphones en tablet) word niet ondersteunt door de glasvezel tv app dus ik heb er helemaal niks aan, zou een 100up/100down verbinding hebben maar ik heb down gemiddeld 90mbps en up maar net 10mbps.

moet zeggen dat het wifi signaal wel beter is als met mijn oude adsl wifi modem.

zit er ook aan te denken om zsm naar een andere aanbieder te gaan,
Reputatie 1
idem,

Had Ziggo en mij was verzekerd dat ik de Ziggo ontvangers kon gebruiken. Idd digitaal signaal via de Coax aansluiting op de CI+ module, maar........ alleen NL1 in HD. Voor zelfde HD ontvangst op 3 andere TV's moet ik een apart netwerk (LAN) aanleggen + twee extra ontvangers huren a 5 Euri per stuk. Niet dus

Over de verschrikkelijke Glashart App / life TV wil ik het niet eens hebben: aanfluiting,

Dus blij dat ik Ziggo TV nog niet had opgezegd. Helaas kan ik de Ziggo app niet meer gebruiken. 5 Nov 2015 eindigt mijn Telfort Glasvezel avontuur. Ziggo, ik kom eraan.