Misleidende reclame

• 18 januari 2012
  • 4 reacties
  • 2568 keer bekeken

Ondanks vele toezeggingen van Telfort heb ik nog steeds geen korting gehad op mijn internet abonnement na verlenging van mijn kontrakt

Ondanks vele toezeggingen van Telfort heb ik nog steeds geen juiste faktuur gehad voor mijn internet abonnement na verlenging van mijn kontrakt

Ondanks vele toezeggingen van Telfort heb ik nog steeds geen juiste afschrijving terzake internet abonnement na verlenging van mijn kontrakt

Ondanks vele toezeggingen van Telfort heb ik nog steeds geen creditfactuur gehad voor mijn internet abonnement na verlenging van mijn kontrakt

Ik heb wat weinig tijd maar aan mijn geduld komt langzaam een einde en dan gooi ik de beuk er in met een procedure terzake terugvordering onverschuldigde bedragen en als kersje op de taart lijkt me een klacht bij de reclame code commissie ook weleens leuk, daar was ik nog niet maar Telfort heeft dan de discutabele eer mij daar voor de eerste keer te treffen

4 reacties

In juni 2011 koos ik voor een verlenging met een aanbod voor 17.50 adsl per maand eerste 12 maanden en nam er telefonie bij , eerste 6 maanden 5,00

Ik heb al de tijd het volledige bedrag betaalt voor adsl

Vandaag kreeg ik een mail dat mijn abonnement was geactiveerd, u hoort het goed na 6 maanden

Gevolg al de tijd kreeg ik de korting niet en werd ook niet gecrediteerd

Normaal had ik na een maand of 8 kunnen verlengen , dus vanaf juni 8 maanden gerekend voor de nieuwe webaanbieding van 26.50 eerste 12 maanden , dat kan ik dus nu ook niet want de vraag is nu maar wat mijn abo termijn is van ingang en einde
Badge +7
Die bevestiging komt door acties die ik uit heb gezet. De originele looptijd blijft gehandhaafd, juni 2012.
De grote creditering waar we meerdere keren telefonisch over hebben gesproken is uiteindelijk toch volledig gecancelled. Omdat we inmiddels weer wat weken verder zijn is er geen 60 maar 75 euro gecrediteerd. Erg vervelend dat dit al zo lang speelt, nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Hugo
Volle pond werd weer afgeschreven en geen creditering in zicht
Badge +7
De factuur wordt opgemaakt op de 16e van de maand, de creditaties die ik heb laten invoeren op de 19e worden dus verrekend met de factuur van februari.

Hugo

Reageer