beantwoord

Minder of geen programma's programma gemist

• 3 mei 2015
  • 11 reacties
  • 523 keer bekeken

Hallo,

Sinds een paar weken staan er veel minder programma's op programma gemist. Bijvoorbeeld Sesamstraat of Klokhuis, daar stonden eerder de afleveringen van de afgelopen twee weken, nu nog maar twee of drie afleveringen. Sinds vandaag zijn er ook geen programma's meer bij Kids TV. Herkent iemand het probleem of weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
icon

Beste antwoord door kolky 21 mei 2015, 20:46

Hoi, ik ben inderdaad gisteravond gebeld. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing, dit kan echter nog even duren. Bedankt voor je hulp, Stephen!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@kolky,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat er bij jou minder programma's staan. Is dit nog steeds het geval? Zo ja, graag de software van de TV-ontvanger verwijderen en deze opnieuw installeren. Op deze link wordt uitgelegd hoe je dit doet. Laat je weten welk resultaat dit heeft opgeleverd? Alvast bedankt!

Stephen
Hallo Stephen,

Het lukt me niet om in dat menu te komen. Of het start gewoon op of ik krijg een melding op het scherm dat hij moet rebooten. De software is vandaag handmatig geupdate (niet verwijder voor update) na een telefoontje met Klantenservice. Echter, het probleem is helaas nog steeds aanwezig. Van Klokhuis waren er vanavond nog steeds slechts twee afleveringen aanwezig, een van 27 april en een van gisteren. Er zijn in de tussenliggende dagen wel nieuwe afleveringen geweest. Heb je nog andere tips?

Kolky
Reputatie 8
Badge +16
@kolky,

Mijn excuses, ik zie dat jij gebruik maakt van glasvezel. Dan is mijn eerdere reactie niet van toepassing op jouw. Graag ontvang ik jou NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@kolky,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb je bericht ook intern doorgezet. Mijn collega's van de technische afdeling gaan zich hierover buigen en nemen binnen 2 werkdagen contact met jou op. Laat je mij weten wanneer je bent benaderd? Alvast bedankt!

Stephen
Bedankt zover! Ik zal het je laten weten!
Helaas ben ik tot op heden niet benaderd, of althans ik heb niemand gesproken van Telfort.
Reputatie 8
Badge +16
@kolky,

Ik zie in het systeem dat er nog een ticket hiervoor openstaat. Ik heb zojuist om een update gevraagd. Excuses voor het uitblijven van contact.
Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen neem ik contact met je op.

Stephen
Ik heb hetzelfde probleem. Wij hebben ook glasvezel, en m'n dochtertje heeft nu al 3x de sesamstraat-aflevering van maandag bekeken, omdat de nieuwere niet op programma gemist verschijnen. Er zijn nu die van 18,15,12 en 11 mei beschikbaar, maar alle andere data niet.
Er is meer incompleet. Heel vervelend! Kan dit opgelost worden?
Reputatie 8
Badge +16
@kolky,

Ik heb begrepen dat je een update hebt ontvangen de technische afdeling over dit probleem. Klopt dit? Ik verneem het graag van je.

@Jelka,

Vervelend dat jij ook dit probleem ervaart. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen
Hoi, ik ben inderdaad gisteravond gebeld. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing, dit kan echter nog even duren. Bedankt voor je hulp, Stephen!
Reputatie 8
Badge +16
@kolky,

Bedankt voor jouw reactie. Hopelijk wordt het gauw opgelost. In de tussentijd kun jij mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. :)

Stephen