beantwoord

Minder netwerkpoorten op nieuw modem Experia box V10A

• 17 december 2019
  • 6 reacties
  • 336 keer bekeken

Reputatie 1

Ik had van Telfort de zyxell router met vier poorten.
Nu kreeg ik de Experia v10a met drie poorten en dat is jammer genoeg toch wel een probleem.
Ik heb een nas, de tv en een tweede tv er op. Dan ook nog een ip camera die ik met de draad moet aansluiten.

Ik zag op het forum van KPN dat er klanten dan een gratis switch mochten ontvangen. 
Heb ik ook recht op een gratis switch?

Groet 

Bert

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 december 2019, 20:18

Hoi @BertM, welkom hier op ons forum! Ik lees dat je een nieuwe Experia Box ontvangen hebt, maar dat je nu eigenlijk te weinig netwerkpoorten hebt. Goed dat je het aankaart.

Het nieuwe modem heeft inderdaad één netwerkpoort minder. Als dat een probleem geeft, zoals je in je topic vertelt, dan kunnen wij ervoor zorgen dat je een switch krijgt om het tekort aan poorten op te lossen. Ik heb er een voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis.

Laat je weten wanneer je de switch ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel in het onzichtbare gedeelte aan met je postcode en huisnummer dan denk ik zeker te weten in jou geval dat je hier ook een gratis switch krijgt, maar de beslissing ligt bij de moderator 

Reputatie 1

Ik had bij klantnummer mijn pc en huisnummer al opgegeven. Ik hoop dat dat voldoende is.

Voor de zekerheid

ook nog gedaan bij Extra informatie (Alleen zichtbaar voor jou en Telfort)

Ik hoop dat ik inderdaad in aanmerking komt voor de switch. 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @BertM, welkom hier op ons forum! Ik lees dat je een nieuwe Experia Box ontvangen hebt, maar dat je nu eigenlijk te weinig netwerkpoorten hebt. Goed dat je het aankaart.

Het nieuwe modem heeft inderdaad één netwerkpoort minder. Als dat een probleem geeft, zoals je in je topic vertelt, dan kunnen wij ervoor zorgen dat je een switch krijgt om het tekort aan poorten op te lossen. Ik heb er een voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis.

Laat je weten wanneer je de switch ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Reputatie 1

Vandaag aangekomen, meteen geïnstalleerd. Werkt en dus opgelost.

Oh ja…

Ik zag op internet het volgende:

Switch aansluiten op je modem.

Twee resterende stekkergaten van de Experia leeg maken.

Dan alle stekkers van je apparatuur op de switch prikken (en dus niet op de modem).

Is dat ook jullie visie?

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @BertM , je kunt gewoon alle LAN poorten gebruiken, inclusief die van het modem.

Reputatie 1

Ok bedankt

voorlopig vier poorten nodig, maar goed om te weten!

Reageer