vraag

Mijn telfort laat gegevens niet zien

• 2 december 2018
  • 10 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Sinds een tijdje krijg ik na inloggen op mijn telfort geen facturen meer te zien, bovenin de website staat dat ik ben ingelogd met mobiel en thuis alleen hoe kom ik bij gegevens van zowel thuis als mobiel?

Erg lastig als je facturen wilt bekijken en er staan geen facturen...

Hoor graag wat de oorzaak en oplossing is 😉

10 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Jheroen. Ik volg niet helemaal bij welke van de 2 je de facturen niet ziet. Mobiel of thuis? Zie je al je andere gegevens wel? Type abonnement bijvoorbeeld.
Als ik het nu goed begrijp is zowel bij Thuis als Mobiel het tabblad factuur niet zichtbaar

Reputatie 2
@ jheroen,
Heb je een soms nieuw contract of heb je verlengd?
Ik had een poosje geleden hetzelfde probleem,
bij mij lag de oorzaak in het feit dat ik mijn contract had verlengd, dwz ik was akkoord gegaan met de - onontkoombare - overstap van analoog naar digitaal. Vanaf het moment dat ik verlengd had tot de daadwerkelijke ingangsdatum van mijn nieuwe contract kon ik geen facturen meer inzien. Ik kreeg een lege pagina te zien bij de tab ‘Facturen’
Telefortuna
Daar zegt Telefortuna iets tijdens een verhuizing had ik hetzelfde, vanaf aanmelding tot oplevering waren de facturen niet zichtbaar.
Reputatie 2
Ik kreeg bovendien dagenlang bijgevoegde irritante foutmelding, en dan blijf je het later nog maar eens proberen, en nogmaals. Tevergeefs dus...

Reputatie 1
Ha mensen,

Geen nieuw abonnement geen wijzigingen niks. Ik zie als ik ben ingelogd geen facturen niet van thuis niet van mobiel. Ik heb hier overigens ook al over gebeld en men zou er op terug komen alleen dat gebeurt niet.

Ook in de mijn telfort app de foutmelding die hoger in deze discussie ook staat, oops etc iig geen gegevens niks.

Telfort graag fixen ik kan nu mijn thuis facturen niet downloaden of terugvinden.

Ik zie overigens ook niet wat voor abonnement ik heb welke onderdelen etc dus eigenlijk zie ik behalve dat ik ben ingelogd niets...
Reputatie 2
@Jheroen,
Het is bijzonder irritant als je toezeggingen krijgt dat je zal worden teruggebeld en dat dit dan vervolgens niet gebeurt. Maar aan die opmerking heb je niet veel. Ik kan je helaas niet helpen, er zal achter de schermen bij Telfort iemand actie voor moeten ondernemen... Bij mij werkt sinds de ingang van mijn verlengde contract alles wel weer zoals het hoort.
Er zit niets anders op dan maar weer in de wachtrij te gaan, denk ik.
Succes.
groet,
Telefortuna
Reputatie 1
Hoi Tele,

Ik zag ook een reactie van een moderator, wie weet pikt ie dit op 🙂
Reputatie 2
Hi Jheroen,

Als uiterste redmiddel - als er echt nooit een oplossing komt - kun je met een maand opzegtermijn je contract opzeggen en direct aansluitend weer een nieuw contract nemen.(krijg je nog een aantal maandenactiekorting ook🤑) Dan begin je weer met een schone lei...
Reputatie 5
Badge +8
Jheroen! Elkaar net gesproken en zoals afgesproken gaan we morgen hier samen naar kijken. 🙂

Reageer