beantwoord

Mijn modem stuk door blikseminslag

• 14 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 219 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,

Mijn modem is stuk gegaan na een blikseminslag gisteren, doet nu helemaal niks meer.
Ik zou graag een nieuwe modem willen hebben...
Zou ik er vandaag of morgen een in de winkel op kunnen halen of zou ik er een thuis gestuurd kunnen krijgen ..?

Alvast bedankt

mvg Marchano

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 augustus 2019, 08:07

Het nieuwe modem is aangevraagd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag of met het nieuwe modem de verbinding weer werkt.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het nieuwe modem is aangevraagd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag of met het nieuwe modem de verbinding weer werkt.
Reputatie 8
Vul onder je forum-profiel in het juiste veld alvast je klantnummer in,
bij "Extra informatie" - Postcode, huisnr. + naam op wiens contract je abonnement staat.
(Afgeschermde velden die alleen zichtbaar zijn voor Telfort en jezelf).

Zodat webcare je snel van dienst kan zijn om een andere toe te sturen.
Telfort heeft geen winkels meer. Daar kun je niet terecht.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @marchano, welkom bij ons op het Forum.

Een blikseminslag dus, dat is wel even schrikken. Ben je er behalve een kapot modem verder goed afgekomen?

In ieder geval wil ik het modem graag voor je vervangen. Ik mis hiervoor alleen nog gegevens. Zou je de door Babylonia al gevraagde gegevens willen invullen in jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hoi, ik had begrepen dat de tv-ontvanger het ook begeven heeft. 😞 Ook hiervoor is een nieuwe onderweg. 🙂
Reputatie 1
Ooh super man, je bent echt een topper....👍🏻👍🏻💯

bedankt alvast..
Reputatie 1
Jij ook een fijn weekend toegewenst....topper..👊🏻
Reputatie 1
Heel erg bedankt alvast topper...👍🏻👍🏻
Reputatie 1
Hoi @marchano, welkom bij ons op het Forum.

Een blikseminslag dus, dat is wel even schrikken. Ben je er behalve een kapot modem verder goed afgekomen?

In ieder geval wil ik het modem graag voor je vervangen. Ik mis hiervoor alleen nog gegevens. Zou je de door Babylonia al gevraagde gegevens willen invullen in jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.

heb de gegevens ingevuld.., alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. 🙂 Fijn weekend gewenst.
Reputatie 1
Al gedaan....

Reageer