beantwoord

Mijn internet werkt niet meer?

• 23 november 2019
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Internet werkt niet meer!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 november 2019, 13:24

Hoi @Adsl893747, dat klinkt niet goed! De internetverbinding werkt niet dus, gaat het hierbij over draadloos internet of met een kabel? Je zegt dat je alles al hebt gedaan wat is gezegd, wat heb je precies al gedaan? Als ik dat weet kan ik vanaf daar verder kijken naar vervolgstappen zonder dat ik je dingen vraag die je al gedaan hebt. Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt voorzien van je postcode en huisnummer zal ik met je mee kunnen kijken naar de verbinding. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @Adsl893747 , heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven, dus niet alleen maar aan-uit zetten?

Alles gedaan wat ze zeggen!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Adsl893747, dat klinkt niet goed! De internetverbinding werkt niet dus, gaat het hierbij over draadloos internet of met een kabel? Je zegt dat je alles al hebt gedaan wat is gezegd, wat heb je precies al gedaan? Als ik dat weet kan ik vanaf daar verder kijken naar vervolgstappen zonder dat ik je dingen vraag die je al gedaan hebt. Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt voorzien van je postcode en huisnummer zal ik met je mee kunnen kijken naar de verbinding. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Adsl893747, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hierin nog iets voor je kan betekenen kan je de gevraagde gegevens nog op je profiel invullen zodat ik met je mee kan kijken.

Reageer