beantwoord

Mijn internet snelheid is afgelopen dagen gezakt

• 23 maart 2018
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

ik ben 3 maanden bij telfort, van begin had ik download snelheid tussen 25-30 Mbits. laatste 2 weken is de snelheid naar 2-4 Mbits gedaald, tv met storingen, modem gereset, is beter maar niet optimaal. ik haal geen 5Mbits meer
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 maart 2018, 11:29

Hoi gh54, welkom op het forum. Ik zie dat je vanochtend nog contact hebt gehad met een collega van me. Op jouw verbinding verwachten wij dat je snelheid rond de 24mbit uit moet komen. Op het moment is de snelheid inderdaad fors lager. Om uit te zoeken wat hier aan de hand is, heeft mijn collega vanochtend een monteur voor je aangevraagd. Die zal je lijn verder nalopen en het probleem proberen te verhelpen. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +18
Daar lijkt iets niet 100%.
Heb je deze probleemoplosser al eens doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/geen-internet.htm
Reputatie 7
Badge +13
Hoi gh54, welkom op het forum. Ik zie dat je vanochtend nog contact hebt gehad met een collega van me. Op jouw verbinding verwachten wij dat je snelheid rond de 24mbit uit moet komen. Op het moment is de snelheid inderdaad fors lager. Om uit te zoeken wat hier aan de hand is, heeft mijn collega vanochtend een monteur voor je aangevraagd. Die zal je lijn verder nalopen en het probleem proberen te verhelpen. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
Hallo Wieger,
woensdag komt een monteur langs en hopen dat hij wat vinden kan.
eerst bedankt voor de ractie
gr. gh54
Badge +18
Hallo Wieger,
woensdag komt een monteur langs en hopen dat hij wat vinden kan.
eerst bedankt voor de reactie
gr. gh54

En, heeft die wat gevonden?
Hallo Wieger
probleem opgelost, niuewe kpn wcd en nou haal ik snelheid van 25-30 Mbits/s
perfect
bedankt...groetjes
Badge +18
Klinkt goed! 🙂

Reageer