beantwoord

mijn bekabelde internet doet het niet

• 16 februari 2017
  • 4 reacties
  • 650 keer bekeken

Ik heb een probleem met mij internet verbinding.( geen glasvezel internet)
Ik heb een Experia modem V8.
Gisteren de wifi plotseling uit gegaan. Er was geen storing van Telfort in mijn buurt.

ik heb alle kabels gecontroleerd of ze correct zijn aangesloten. En dat is geen probleem.ISRA is okay.
Ik heb de Experia Box V8 Reset en Internet lampje nog niet knippert of aan.
Allen wireless en Power lampjes zijn GROEN. de rest werkt helemaal niet.
ik heb 2 keer klanten service gebeld maar die probleem is nog niet opgelost.Helaas werkt het nog steeds niet goed. dus heb ik geen internet. Is de probleeem met Experia modem V8.?
icon

Beste antwoord door cuneyt 16 februari 2017, 23:03

Klantenservice weer gebeld vandaag. Het was een infrastructuur probleem in de wijk. Er komt geen signaal van de kabels. De medewerker zei dat er was een breuk van de kabels in de wijk. Daarom geen internet lampje in de modem. De expert gaat de infrastructuur herstelwerkzaamheden uitvoeren om de storing te verhelpen op Mandag 20 february. Bijna 6 dagen geen internet thuis.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Tja dan kun je van alles proberen maar de oorzaak is dus nu bekend en hopenlijk 20 februari verholpen, in ieder geval bedankt voor de terugkoppeling
Klantenservice weer gebeld vandaag. Het was een infrastructuur probleem in de wijk. Er komt geen signaal van de kabels. De medewerker zei dat er was een breuk van de kabels in de wijk. Daarom geen internet lampje in de modem. De expert gaat de infrastructuur herstelwerkzaamheden uitvoeren om de storing te verhelpen op Mandag 20 february. Bijna 6 dagen geen internet thuis.
Reputatie 8
Badge +2
Hi cuneyt,

Wat rottig dat het probleem nog niet is verholpen.

Aangezien je aangeeft dat alleen het power- en wirelesslampje brandden, moet het modem inderdaad eerst een harde reset krijgen, voordat ik kan zeggen of het modem inderdaad niet goed werkt. Dit mag je doen door het verzonken resetknopje 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip, zoals jimny al voorlegde.

Ik ben erg benieuwd naar de status, na deze procedure. Koppel je het terug?
Reputatie 8
Badge +18
Wat ik niet lees is dat het korte dsl kabeltje(50 cm) is vervangen, doe dat eens en de harde reset met een puntig voorwerp het resetgaatje indrukken gedurende 10 sec. Is dat wel goed gegaan.

Reageer