vraag

Met Experiabox v8 steeds vaker uitval TV en wegvallende telefoongesprekken

  • 31 juli 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag,

 

Betreft de Experiabox v8 bij mijn moeder, deze geeft steeds vaker problemen met bellen (geluid wordt dan vervormt of valt weg) en uitvallende TV, na uit en weer aanzetten modem werkt het dan weer een tijdje goed.

Of internet op dat moment ook hapert weet ik niet, als ik daar ben geeft dat gewoonlijk geen problemen maar dan ook geen TV of telefoon probleem.

Ik heb een paar weken geleden alle kabels al vervangen, dat hielp niet, net zoals bij een normale herstart komen de problemen na een tijdje weer terug.

Ik heb het modem afgelopen zondag vervangen door mijn oude Telfort Zyxel en die blijft het tot nu toe wel doen.

Alleen net zoals reynard80 kreeg mijn moeder vanmorgen een mail met onderwerp:

Laatste herinnering: Sluit uw nieuwe modem aan

 

Kunnen jullie een nieuw modem opsturen, lijkt mij dat het probleem in de Experiabox zit omdat de Zyxel tot nu toe wel zonder problemen werkt.

Wilde de Zyxel eigenlijk nog langer laten staan voor de test maar ja als dat niet meer kan omdat hij stopt met werken volgens Telfort dan gaat dat niet.


1 reactie

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @RS2000, ik zie inderdaad de Zyxel bij jouw moeder aangesloten. Deze wordt straks niet meer bruikbaar. Nu heeft ze een V8, alleen deze werkt dus niet goed. Ook niet als je die eens helemaal reset? Ik zie namelijk dat de V8 deze nog niet heeft gehad. Ik ben benieuwd. Zo niet, dan kijk ik of ik een ander modem kan sturen.

Reageer