beantwoord

Melding "Geen service" op iphone5

• 4 april 2016
  • 4 reacties
  • 442 keer bekeken

Ik heb al 4 dagen nauwelijks mobiel bereik (melding: "geen service") met mijn mobiele telefoon (iPhone5). Van slecht bereik kan geen sprake zijn aangezien het ook in stedelijke gebieden voor komt. Sporadisch komt het netwerk actief na een herstart van de telefoon, maar al snel verschijnt weer diezelfde melding. Het lijkt me een fout/storing van Telfort zijde, wat kunnen we hier aan doen?

Mvgr, Willem
icon

Beste antwoord door Stephen 4 mei 2016, 12:29

Beste Willem, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels bereik hebt op je telefoon. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@Matthijs1986,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +2
Het kan liggen aan:
- Simkaart
- Telefoon

Hoe te testen:
- simkaart in andere telefoon stoppen, is er verschil?
- Nieuwe simkaart (met nieuwe sim in iPhone geen verbetering, dan ligt het aan de telefoon)
Bedankt voor je reactie, we zullen zien...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Willem, welkom op het forum! Heb je de suggesties die Matthijs1986 heeft aangekaart nog uitgeprobeerd?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Willem, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels bereik hebt op je telefoon. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@Matthijs1986,

Bedankt!