beantwoord

Melding aansluiting momenteel niet bekend

• 19 april 2019
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Dag Telfort,

Sinds vandaag werkt mijn ADSL internet thuis niet meer en krijg ik de melding "Aansluiting momenteel niet bekend in de systemen".
Ik heb gisteren het abbonnement opgezegd per 23 mei en de reeds opgestarte glasvezelaanbieding geannuleerd (want Guidion kwam 3x niet opdagen). Is mijn ADSL aansluiting te vroeg stopgezet? Graag zie ik de verbinding zo snel mogelijk weer actief!
icon

Beste antwoord door jbaans 3 mei 2019, 20:53

@Alexandra - Telfort Inmiddels is er een oplossing gevonden door jullie klachtenafdeling - een 'Noodpakket' met mobiele hotspot, waarmee we kunnen internetten tot het abonnement stopt. Dank voor je inzet.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @jbaans, wat gek dat je verbinding het niet meer doet. Ook niet fijn dat de afspraak met Guidion 3 keer niet goed is gegaan. Dat vind ik jammer om te horen. Ik help je graag dit recht te zetten en op te lossen.

Met de gegevens die je in je profiel hebt gezet, heb ik je aansluiting opgezocht. Ik zie inderdaad dat je bent overgezet op glasvezel, en dat dit op 9 april is ingegaan. Sinds wanneer merk je dat de verbinding het niet meer doet? Ik heb ook naar de Guidion afspraken gekeken, omdat je aangeeft dat dat niet goed ging. Ik zie dat de laatste afspraak is geweest op 16 april. Is de monteur toen wel bij je langs gekomen en hoe is het toen verlopen? Laat je het me weten? Dan kijken we vanaf daar verder.
Dag @Alexandra, dank voor het oppakken van mijn melding.

Op dit moment werkt mijn ADSL aansluiting nog steeds niet. Dat is dus sinds 19 april. Thuiswerken, internetbankieren, tv streamen etc kunnen we sinds dien niet doen, heel vervelend.

Guidion is niet hier geweest, op alle drie afspraken niet (die mij 3 vrije dagdelen hebben gekost, heel frustrerend).

Ik heb van je collega's telefonisch bevestiging gekregen dat de verbinding hersteld zou worden, maar helaas nog geen verbinding.

Graag gauw weer ADSL, t/m het einde van mijn contract!

Groet,
Jan
Reputatie 8
Badge +9
@jbaans Hoi Jan, wat rot dat je verbinding het sinds dien niet doet. Dat is niet de bedoeling, ook niet van de afspraken met de monteurs die niet goed gingen. Ik ben er voor je in gedoken.

Je bent op dit moment al omgezet op de glasvezelverbinding. Dat is ook de reden waarom de ADSL verbinding niet meer werkt. Ik zal met de deur in huis vallen: de enige manier om je verbinding snel weer te laten werken, is om een monteur in te plannen. Ik weet dat dat niet is wat je hoopt te horen, maar dat is wel wat er moet gebeuren als we de verbinding willen herstellen. Terug naar de ADSL verbinding is niet mogelijk. Annuleren kan niet, omdat de verbinding al helemaal omgezet is. Ik wilde dat ik je een andere mogelijkheid kon aanreiken, maar dit is de situatie. Daarom heb ik een nieuwe opdracht voor je aangemaakt. Je ontvangt een e-mail waarmee je de afspraak kan inplannen, of je kan daarvoor bellen met de planning: 088-2000121.

De reden van de omzetting is dat glasvezel een (veel) snellere en stabielere verbinding is. Op den duur wordt iedereen hierop aangesloten, die nog op ADSL zitten en waar glasvezel mogelijk is. Dat gebeurt steeds vaker en sneller, zodat we onze klanten een zo goed mogelijke verbinding kunnen leveren.

Daarnaast zie ik een opzegging staan, waardoor het gehele abonnement per 23 mei stopgezet wordt. Is dat de bedoeling, en wat je bedoelt met 'tot het einde van mijn contract'?
@Alexandra - Telfort Inmiddels is er een oplossing gevonden door jullie klachtenafdeling - een 'Noodpakket' met mobiele hotspot, waarmee we kunnen internetten tot het abonnement stopt. Dank voor je inzet.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zal je namens Alexandra even bedanken. Zij geniet heerlijk van de zon. Fijn om te lezen dat er een oplossing is gevonden.

Mocht er nog weer wat zijn, laat het vooral weten.

Reageer