beantwoord

Meerdere keren per dag valt mijn wifi uit

• 12 juli 2017
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar elke 45min moet ik mijn router uitzetten en dan weer aan. Wifi valt steeds uit, ik kan niet meer achter mijn pc werken, geen tv kijken en ben al 150mB's buiten mijn bundel. Leuker nog, geen wifi= geen bellen. Dus heel fijn dat ik niet eens de klantenservice kan bereiken 🙂 Oh en wanneer ik dan wel kan bellen wordt er niet opgenomen, super! Vind het fantastisch om veel geld uit te geven en niets er voor terug krijgen.
Als iemand weet hoe ik dit kan fixen (aangezien telfort nooit opneemt) dan hoor ik het graag.

Edit: voor de vindbaarheid de titel aangepast
icon

Beste antwoord door Wieger DB 13 juli 2017, 19:34

Hoi Bouchaala, wat balen zeg! Om de 45 minuten je modem moet herstarten of resetten. Dat is geen feest. Ik zie dat je vanmiddag nog telefonisch contact hebt gehad met een collega van me. Naar aanleiding van de tests die je hebt gehad, heeft mijn collega besloten om je modem te vervangen. Deze is onderweg naar je. Via een privébericht heb ik je de track & trace code gestuurd.

@nelly jacoba fijn dat je al zo veel uitgesloten hebt! dankjewel! 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Als je dan ook geen tv kan kijken lijkt er wat mis met je verbinding of je modem.
Welke ledjes branden er op je modem als je wifi/tv wegvalt?
En heb je al een harde reset van je modem geprobeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ik heb een Zyxel en het enige wat brandt is "Phone 1", "internet", "dsl", "Ethernet 2", Ethernet 4" en "Power" en "WLAN/WPS". De rest staat uit. Ik dacht dat dat de belangrijkste lichtjes waren om internet te hebben.
Ik heb mijn router/modem gerest. Ik heb nu weer internet maar over 1 uur gaat het waarschijnlijk weer uit.
Had je al eerder gereset? Dat is wat anders dan uit/aan!
En al die ledjes branden ook als je tv uitvalt?
Yes, eerst aan/uit. Daarna ook nog gerest (dus dat mini knopje waar je niet bij kan tenzij je iets heel kleins hebt).
Wanneer de TV uitvalt dan branden ze in oranje in plaats van groen.
Ben benieuwd of de reset helpt.
Opengebogen paperclip past precies! 😃
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bouchaala, wat balen zeg! Om de 45 minuten je modem moet herstarten of resetten. Dat is geen feest. Ik zie dat je vanmiddag nog telefonisch contact hebt gehad met een collega van me. Naar aanleiding van de tests die je hebt gehad, heeft mijn collega besloten om je modem te vervangen. Deze is onderweg naar je. Via een privébericht heb ik je de track & trace code gestuurd.

@nelly jacoba fijn dat je al zo veel uitgesloten hebt! dankjewel! 🙂

Reageer