beantwoord

Meerdere bedrijfs ISRA-punten en 1 regulier ISRA-punt

• 27 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 884 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Ik woon in een voormalige bedrijfswoning, en deze bevat meerdere "grote" ISRA-punten voor meerdere telefoonlijnen en een standaard ISRA-punt in de meterkast.

Gisteren kreeg ik een SMSje van jullie dat mijn abonnement geactiveerd is en dat ik alles kan aansluiten. Toen ben ik begonnen met het aansluiten van het modem op het "standaard" enkelvoudige ISRA-punt in de meterkast. Daar kreeg ik na een halfuur nog steeds het lampje van BROADBAND niet brandend. Toen ben ik naar het eerste grote ISRA-punt in de woonkamer gegaan en daar het telefoonstopcontact dat eronder hangt geprobeerd en daar kreeg ik het eveneens niet voor elkaar. Het grote ISRA-punt op de bovenverdieping kent ook een aftakking naar een telefoonstopcontact en die heb ik daarna geprobeerd. Ook hier krijg ik geen signaal binnen. Ik vermoed dat vanuit de wijkcentrale het signaal naar één van de telefoonlijnen in één van de grote ISRA-punten is toegeleid.

Ik heb voor de volledigheid foto's van de ISRA-punten bijgevoegd.

Zouden jullie mij hierbij willen helpen of in ieder geval kunnen aangeven op welk ISRA nummer de aansluiting is aangebracht in de wijkcentrale? Mocht ik hier nog keuze in hebben, dan zou ik graag willen dat dit de enkelvoudige ISRA-aansluiting in de meterkast is.

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
icon

Beste antwoord door laurensvanderkooi 7 september 2016, 19:47

Hoi Michael,

De KPN monteur heeft vanmiddag alles goed aangesloten in de wijkcentrale, en nu werkt alles!

Bedankt voor je hulp!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens,

Welkom op het forum!

Het is begrijpelijk dat je het werkelijke aansluitpunt niet goed kunt vinden op een bedrijfsaansluiting. Dat komt vaker voor. Op voorhand kan ik je ook niet vertellen waar het juiste aansluitpunt (en correcte aderpaar) zich bevindt. Het is verstandig om hier een KPN monteur voor langs te laten komen. Hij kan middels meetapparatuur het juiste punt vinden en je verbinding aansluiten op het bijbehorende aderpaar.

Stuur me je postcode, huisnummer en 06-nummer toe in een privébericht, dan zorg ik ervoor dat er afspraak met je wordt gemaakt om dit in orde te maken. Voor de duidelijkheid: hier zitten vaak geen kosten aan verbonden. Mochten hier wel ongewenste kosten bijkomen, dan kun je er altijd voor kiezen om het abonnement op te zeggen/aanvraag te annuleren.

Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens,

Dank voor de gegevens. Ik heb ervoor gezorgd dat KPN contact met je op zal nemen. Laat je het mij weten wat eruit komt?

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens,

KPN heeft het opgepakt ziet wat vreemde zaken. Mijn collega zal zodoende contact met je opnemen om dit te bespreken. Nog even geduld alsjeblieft.
Badge
Hoi Micheal,

Bedankt voor je reactie.

Ik wacht het nog even af!
Badge
Hoi Michael,

Ik heb nog niks mogen vernemen, en we zitten nu al een aantal dagen zonder internet. Is het op de één of andere manier mogelijk om hier meer vaart in te krijgen? Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens,

Spijtig inderdaad. Ik heb er zojuist wat meer druk op gezet. KPN is in de veronderstelling dat de verbinding nu werkt, aangezien de lijn mogelijk gekruist is met een andere verbinding. Dus, los van de perikelen op locatie, is er mogelijk ergens in het netwerk iets niet helemaal in orde.

Ik houd je op de hoogte.
Badge
Hoi Michael,

De KPN monteur heeft vanmiddag alles goed aangesloten in de wijkcentrale, en nu werkt alles!

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laurens,

Heel goed: zo hoort het! Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂