beantwoord

Meer dan een week geen internet

• 28 december 2016
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Ik heb een week geen internet gehad, 22-12 om 8:30 zat iemand in de centrale van deze maatschappij en heeft per ongeluk gezorgd dat onze draad los kwam. Ik kreeg de melding om 8:30 en belde gelijk met telfort. Dan krijg je een iemand aan de lijn die zegt dat je eerst het originele modem moet terug plaatsen. Ik zeg nog zo duidelijk dat er iemand net is geweest omdat dit bij ons vlakbij is en zelf heb gezien. In plaats dat ze bellen met hun collega waar ze dit aan uitbesteden willen ze toch dat het modem van hun terug plaats. Dit maar gedaan en terug gebeld, ja ze zien geen lijn moeten me doorverbinden om een monteur te sturen. Krijg een andere medewerker van een ander bedrijf aan de lijn die vrolijk zegt dat ze de 28-12 langs komen en niet eerder. Wij hebben een B&B met pinautomaat en telefoon. Niets werkte meer en konden wachten. Schandalig in deze tijd om een week te laten wachten terwijl de monteur net weg was. Ook bij verkoop heb ik gevraagd of er verschil zit tussen privé of zakelijk abonnement, dit maakte niks uit is verteld. Wij zitten nu wel met inkomstenderving omdat ook de boekingssystemen eruit lagen en mensen niet konden pinnen. Onze online abonnementen konden wij ook niet gebruiken. Ik raad niemand Telfort aan omdat de service gewoon bagger is. Ik wilde Telfort mailen om mijn schade te melden maar je kan ook niet mailen, zie nergens mail adressen enkel bellen of via forum, Triest :@:@
icon

Beste antwoord door Michael 29 december 2016, 20:23

Hi nodelijk!

Wat vervelend dat het oplossen van de verstoring een tijdje heeft moeten duren. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Als je bij Telfort een particuliere verbinding afneemt, dan mag je ervan uitgaan dat als er een storing is buiten onze macht, het 3-5 werkdagen kan duren voordat dit wordt opgepakt/verholpen. Afhankelijk van de aard van het probleem kan dit zelfs langer duren. Het is dan ook af te raden om deze particuliere dienst te gebruiken voor zakelijke doeleinden (zoals jouw B&B). Als je een zakelijke dienst (MKB) bij ons afneemt, worden dergelijke verstoringen de volgende werkdag nog opgepakt. Hier zit dus wel degelijk een wezenlijk verschil in. Maar hier betaal je dan ook voor.

Hoewel ik het betreur dat je inkomsten bent misgelopen en je nu met onnodige kosten zit, vergoedt Telfort geen schade bij een particuliere verbinding die wordt geleden als gevolg van een storing. Uiteraard kan er een compensatie worden overgemaakt voor de periode dat de diensten niet hebben kunnen werken. Het is namelijk niet reëel om te betalen voor een dienst die niet werkt. Graag zie ik daarom je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje verschijnen. Ik zal deze compensatie dan voor je in orde maken.

Ik kijk uit naar je reactie.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi nodelijk!

Wat vervelend dat het oplossen van de verstoring een tijdje heeft moeten duren. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Als je bij Telfort een particuliere verbinding afneemt, dan mag je ervan uitgaan dat als er een storing is buiten onze macht, het 3-5 werkdagen kan duren voordat dit wordt opgepakt/verholpen. Afhankelijk van de aard van het probleem kan dit zelfs langer duren. Het is dan ook af te raden om deze particuliere dienst te gebruiken voor zakelijke doeleinden (zoals jouw B&B). Als je een zakelijke dienst (MKB) bij ons afneemt, worden dergelijke verstoringen de volgende werkdag nog opgepakt. Hier zit dus wel degelijk een wezenlijk verschil in. Maar hier betaal je dan ook voor.

Hoewel ik het betreur dat je inkomsten bent misgelopen en je nu met onnodige kosten zit, vergoedt Telfort geen schade bij een particuliere verbinding die wordt geleden als gevolg van een storing. Uiteraard kan er een compensatie worden overgemaakt voor de periode dat de diensten niet hebben kunnen werken. Het is namelijk niet reëel om te betalen voor een dienst die niet werkt. Graag zie ik daarom je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje verschijnen. Ik zal deze compensatie dan voor je in orde maken.

Ik kijk uit naar je reactie.

Reageer