beantwoord

Matige internetverbinding boven

• 19 juli 2017
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Wij zijn een past maanden over op telfort
Allern hebbrn we nu het probleem dat de kinderen boven op zolder matige of geen
internet hebben en niet op de ps4 kunnen
We hebben een experia v8 modem wat kunnen we hier aandoen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 juli 2017, 17:24

Hoi Vanessabuis, welkom op het forum. Lastig dat je kinderen niet met de PS4 online kunnen gamen. Je geeft aan alle stappen te hebben doorlopen. Op basis van je huidige reactie kan ik niet goed achterhalen wat je allemaal getest hebt. Wil je dit verder uitleggen?

Je kan bijvoorbeeld je modem naar een centrale plaats in je huis verzetten, dit zorgt er vaak voor dat je een beter bereik krijgt over je hele woning. Zoals kdrkdr en Franzki adviseren kijken naar een accespoint of wifi extender. Deze apparaten helpen je bij het vergroten van je wifi bereik. Ik hoor graag van je wat je al getest hebt.

@Franzki, jimny en kdrkdr, thanks voor het meedenken. Super hoe jullie klaar staan voor andere klanten!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 2
Heb je deze tips doorgelezen? https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm (ik neem aan dat het om een draadloze verbinding gaat)
Reputatie 8
Badge +16
Als het met de Experiabox V8 echt beroerd gaat, zou je kunnen overwegen om zelf een extra draadloos accesspoint te plaatsen.
Het gaat om draadloos idd
Alles geprobeerd niks helpt helaas
Reputatie 2
Het gaat om draadloos idd
Alles geprobeerd niks helpt helaas

Ook een extender geplaatst? Zoals Franzki adviseert en ook in het filmpje aan bod komt? Ook wifi bekeken met app (komt ook aan bod in filmpje)
Je moet echt wat meer info geven voordat mensen je hier kunnen helpen. (wat voor huis, waar staat het modem, wat voor afstanden.)
Reputatie 8
Badge +17
Als het om een huis gaat met een zolder op de 3e verdieping kun je eens overwegen om via telfort een Wifi versterker aan te schaffen en die op de 2e verdieping te plaatsen
Reputatie 8
Badge +16
Persoonlijk ben ik geen voorstander van Wifi versterkers, ik zou eerder kijken of je een kabel naar boven kunt trekken vanaf het modem en daar een Access Point op aansluiten.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Vanessabuis, welkom op het forum. Lastig dat je kinderen niet met de PS4 online kunnen gamen. Je geeft aan alle stappen te hebben doorlopen. Op basis van je huidige reactie kan ik niet goed achterhalen wat je allemaal getest hebt. Wil je dit verder uitleggen?

Je kan bijvoorbeeld je modem naar een centrale plaats in je huis verzetten, dit zorgt er vaak voor dat je een beter bereik krijgt over je hele woning. Zoals kdrkdr en Franzki adviseren kijken naar een accespoint of wifi extender. Deze apparaten helpen je bij het vergroten van je wifi bereik. Ik hoor graag van je wat je al getest hebt.

@Franzki, jimny en kdrkdr, thanks voor het meedenken. Super hoe jullie klaar staan voor andere klanten!

Reageer