Mailadres onbruikbaar geworden

• 14 juli 2012
  • 5 reacties
  • 2392 keer bekeken

Hoi,

mijn vrouw heeft reeds lang een email address @tiscali.nl in gebruik
helaas werkt dit niet meer, bij de Internet gegevens staat deze alias er niet bij, ik kan er ook het wachtwoord niet van opvragen.
als ik echter probeer de alias aan te maken dan krijg ik een melding dat deze niet beschikbaar is

afzenders krijgen dit terug:
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.1.0 Recipient rejected. (state 13).

aanmaken alias:
Er is een fout opgetreden
Gebruikersnaam niet beschikbaar

Ik weet zeker, dat ik de alias niet weggegooid heb, graag had ik 'm weer beschikbaar

mvrgr

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

sry, volgens mij staat ie op de verkeerde plek, hoort hier :"Internet, Netwerk & Verbinding" te staan, wellicht kan een mod 'm verhuizen of moet ik daar opnieuw posten?
Reputatie 4
Badge +3
@aardbei,

Ik heb uw topic verplaatst :)

Ik kan, indien nodig een wachtwoord-brief versturen naar jullie met daarin de gegevens die u nodig heeft. Ik zie namelijk nog wel twee aliassen bij het hoofd-email-adres staan.

Henk
Hoi Henk,

het gaat niet om een van de adressen die ik bij "Mijn Internet" met m''n klantgegevens kan achterhalen, da''s juist het vreemde
het lijkt wel alsof ik die alias weggegooid heb, maar weet zeker van niet
twijfel nu, of het bij m''n abonnement hoort, of dat ik jaren terug voor dat adres ook een wolmail inbelaccount heb aangemaakt destijds, zijn er daar wellicht een aantal van uitgezet?

mvrgr
Fantastisch!
Brief thuisgestuurd gekregen met de gegevens, alles oké weer!
Thnx

mvrgr

Geert van Dijk
Reputatie 4
Badge +3
@aardbei,

Heel goed om te lezen, bedankt voor uw terugkoppeling! :)

Henk