beantwoord

Lijbrandt wordt Telfort

• 25 november 2013
  • 5 reacties
  • 1768 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Waneer krijgen Ljbrandt klanten nu eens een brief met meer informatie wat er gaat veranderen ?

Nu Lijbrandt wordt verandert in Telfort
icon

Beste antwoord door Peer1 26 november 2013, 14:50

@Fiberdordrecht,

Allereest wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Het versturen van de brieven staat op de planning voor volgend jaar, verdere informatie heb ik hier ook nog niet over. Zodra hier meer over bekend is zal ik je hierover informeren!

Peer
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
@Fiberdordrecht,

Allereest wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Het versturen van de brieven staat op de planning voor volgend jaar, verdere informatie heb ik hier ook nog niet over. Zodra hier meer over bekend is zal ik je hierover informeren!

Peer
Ik ben al lang klant bij Lijbrandt en ik heb ook nog nooit een brief gezien van Telfort.
Sterker nog, ik ben gisteren bij Lijbrandt van pakket veranderd om van 25 Mb/s naar 50 Mb/s internet te gaan. Helaas met alle ellende van dien (ik ben niet goed voorgelicht en nu zit ik zonder interactieve TV of ik moet nog 6 euro extra per maand gaan betalen). En dat terwijl ik bij Telfort goedkoper zou zitten met 50 Mb/s.
Hele slecht zaak vind ik. Waarom is mij geen aanbod van Telfort gedaan toen ik belde over aanpassing van mijn pakket bij Lijbrandt?:@
Om dit oude topic weer eens naar boven te halen: ik kan mij niet herinneren dat ik een brief gehad heb terwijl ik toch Lijbrandt abonnee ben. Kan ik deze brief online ergens terug vinden? Kan ik zonder problemen overstappen naar een andere provider?
Badge +2
Ongetwijfeld. De glasvezel klantenservice kan dit voor je na kijken. Wellicht kunnen ze je zelfs een aanbieding doen om Telfort klant te blijven. Je kan hen bereiken op 0900 9596.
Badge
@JiePieWie,
Lijbrandt klanten gaan in groepjes over naar Telfort. Je krijgt dus nog een brief met de informatie die voor jou van toepassing is. Indien je in de tussentijd wilt overstappen van provider (anders dan Telfort), dan zal dit mogelijk zijn.
Kim

Reageer