beantwoord

Leverbaar op mijn adres?

• 17 maart 2017
  • 6 reacties
  • 512 keer bekeken

Hallo, ik vroeg me af of Telfort ook levert op een adres met een ADSL snelheid tot 8mb.
Ik zou dit willen weten voordat ik een abonnement aanvraag.

Mijn vorige bestelling bij Tele2 werd namelijk achteraf geweigerd, ondanks dat het volgens de postcodecheck wel mogelijk was.
icon

Beste antwoord door Stephen 31 maart 2017, 12:57

Hallo Renhui, omdat er al een andere aanvraag op jouw adres was gedaan kon je zelf geen bestelling plaatsen.
Deze is inmiddels geannuleerd waardoor je zelf een bestelling hebt kunnen plaatsen. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Renhui, omdat er al een andere aanvraag op jouw adres was gedaan kon je zelf geen bestelling plaatsen.
Deze is inmiddels geannuleerd waardoor je zelf een bestelling hebt kunnen plaatsen. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.
Reputatie 8
Badge +17
Klik even op deze link

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Renhui, welkom op het forum. Als je je postcode en huisnummer invult op onderstaande link dan kun je ook zien of wij op jouw adres kunnen leveren. Ik hoop je gauw bij ons als nieuwe klant te verwelkomen. :D

postcodecheck
@ Jimny Bedankt voor de link

@ Stephen Momenteel staat er 'Op deze postcode loopt al een bestelling'
Waarschijnlijk van toen ik het wilde controleren eerder. Kan dit weer hersteld worden?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Renhui, heb je dus al een bestelling geplaatst en wil je deze annuleren?
Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Ik heb een PM verstuurd met meer informatie.