Lekker verdienen Telfort aan wanprestatie

  • 30 maart 2013
  • 2 reacties
  • 1847 keer bekeken

Vele van ons hadden afgelopen maand problemen met het internet

Helaas was ik als net zo vele gedwongen de telfort klantenservice te bellen

Het resultaat financieel gezien:

Betaalde servicenummers 4 0:37:33 € 3,0487

Het resultaat in de uitvoering van de contractuele verplichtingen door Telfort

Er is sprake van verbetering in de download snelheid maar de lijn is verre van goed

CodeViolations near end: 18734
FEC near end: 512857432
CodeViolations far end: 114
FEC far end: 51511037

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Wat is nu eigenlijk het punt dat je wilt maken?

Heb je ècht maar liefst 3 euro en 5 cent uitgegeven aan de Telfort helpdesk? Dat klopt toch als het 10 cent per minuut kost?
Wat is dan precies de wanprestatie?

Je geeft aan dat je lijn verre van goed is... wat is er op dit moment dan precies mis mee?
FEC-fouten zijn op zich geen probleem als de lijn verder stabiel is.
Badge
Exact.. Post eens de volledige log waar je deze gegevens uit gehaald hebt en kijk eens bij de log van het modem zelf hoe vaak de lijn er uit knalt?

Reageer