Lampje internet brand niet!

• 19 september 2013
  • 7 reacties
  • 2367 keer bekeken

Hallo,

Waarschijnlijk heb ik het meest voorkomende probleem : het groene lampje van internet brand niet op het modem. Ondanks het feit dat er op internet veel over terug te vinden is heb ik helaas nog geen echt antwoord gekregen.

Ik heb het alles-in-1 pakket en gisteren was de opleverdatum, alles sou dus moeten werken. Ik heb alles aangesloten zoals omschreven staat in de installatiekaart via het hoofdstopcontact in de woonkamer. Het lampje POWER en BROADBAND branden continu en WIRELESS knippert. Waarschijnlijk heb ik op iets gedrukt waardoor er ook een blauw lampje bij ECO brand.

Ik ben al zeker twee uur bezig, meerdere keren aan en uit gezet maar zonder resultaat. Ik begin inmiddels aardig gefrustreerd te raken. Want na 15 min in de wacht bij de klantenservice heb ik ook de hoop op hun hulp maar opgegeven. Ook een monteur inhuren voor 75 euro vind ik teveel van het goede. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit zelf te doen?

Help!!!

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Foto's maken meestal een hoop duidelijk en fijn dat het nu wel werkt dan kan dit topic op slot
Ik ben er inmiddels achter, het hoofdaansluitpunt (ISRA) was aangesloten met twee verkeerde draadjes. Dat was waarschijnlijk wat jij ook wilde controleren.
Alsnog bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +18
Sorry ik snap je niet helemaal, ik ben niet zo technisch. Maar ik moet dus het kapje van de hoofdaansluiting halen?

Ja dat bedoel ik 
Sorry ik snap je niet helemaal, ik ben niet zo technisch. Maar ik moet dus het kapje van de hoofdaansluiting halen?
Reputatie 8
Badge +18
Kun je een foto plaatsen van je open ISRA punt zodat de draden zichtbaar zijn
Haha sorry, klopt het ging niet helemaal goed. Bedankt voor je reactie iniedergeval.

Ik heb een arcadyan experia box v8.
Het ISRA punt zit in de woonkamer.
Ik ben net verhuisd dus heb nooit eerder een internet aansluiting op dit adres gehad.
Reputatie 8
Badge +18
Het is niet nodig om drie nieuwe topics aan te maken over hetzelfde probleem

Even een paar vragen;
Welk modem heb je
Waar zit het ISRA punt
Had je hiervoor ook een werkende internetverbinding 

Reageer