beantwoord

Lampje glas brand niet meer

• 13 mei 2019
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

wij zitten al 2 weken zonder internet en tv. Wij hebben nu zo 3/4 maanden Telfort en hij doet het ineens niet meer. We hebben al meerdere malen contact gehad met Telfort alle stappen ondernomen er is al 5 keer gezegd dat er een nieuwe ticket word aangemaakt. Er word ons beloofd dat we binnen 48 uur weer internet krijgen wat we niet hebben gekregen. Ook zeiden ze dat er een update was dat ze ons zouden bellen en dat hebben hebben ze nooit gedaan toen belde ik weer en toen was er ineens geen update.. beetje raar en slechte service.. we zitten in week 2 en we hebben nog steeds geen diensten en telfort zegt steeds dat ze ons niet kunnen helpen erg slecht dit. Ook moesten wij noodgedwongen naar de kroeg omdat we thuis geen voetbal konden kijken.. Krijgen we ooit nog tv?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 mei 2019, 14:12

Op dat moment zag ik inderdaad ook nog geen opzegging staan die dat kon veroorzaken, gelukkig heb je nu weer een werkende verbinding. Dat het bij een andere provider is, is natuurlijk jammer maar het belangrijkste is dat het voor jou werkt.
Het abonnement bij ons is alleen nog niet gestopt, ik zie dat je nieuwe provider daar wel een verzoek voor heeft gedaan maar het lijkt nog niet te zijn uitgevoerd. Je kunt hiervoor het beste ook nog even contact opnemen met de afdeling die over de contracten gaat. Dat kan het makkelijkste door je nummer in te vullen op deze pagina, dan wordt jij zo snel mogelijk gebeld.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Nicol1234, goed dat je ons hebt gevonden. Als je opeens helemaal geen verbinding meer hebt is her erg frustrerend natuurlijk, zeker als je hoort dat er tickets worden aangemaakt en er daarna niets gebeurd is. Ik heb jouw verbinding nu voor je nagekeken en er is inderdaad nog geen verbinding. Ik zie ook dat je kort na het aanmaken van dit topic hebt gebeld met de telefonische collega's, daarbij zie ik dat er gesproken is over het opzeggen van het abonnement en dat de verbinding daardoor niet meer werkt. Is er nog iets wat ik voor je kan doen, als je me de kans wilt geven help ik je graag!
Dat was niet de aanleiding was een hele andere reden nt kastje is defect. En we hebben voor dat we hadden opgezegd al geen internet meer.. maar we zitten ondertussen al bij een andere provider en werkend internet.
Reputatie 8
Badge +11
Op dat moment zag ik inderdaad ook nog geen opzegging staan die dat kon veroorzaken, gelukkig heb je nu weer een werkende verbinding. Dat het bij een andere provider is, is natuurlijk jammer maar het belangrijkste is dat het voor jou werkt.
Het abonnement bij ons is alleen nog niet gestopt, ik zie dat je nieuwe provider daar wel een verzoek voor heeft gedaan maar het lijkt nog niet te zijn uitgevoerd. Je kunt hiervoor het beste ook nog even contact opnemen met de afdeling die over de contracten gaat. Dat kan het makkelijkste door je nummer in te vullen op deze pagina, dan wordt jij zo snel mogelijk gebeld.

Reageer