beantwoord

Kwam te laat achter nieuw modem

• 27 november 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Misschien handiger hier als dat er een nieuw topic voor gemaakt moet worden.

Brievenbus 2 weken niet bekeken en wat blijkt, jullie hadden onverwachts de Experiav10a modem naar mij verstuurt! Dit heb ik dus veel te laat gezien en is dus door het afhaalpunt terug gestuurd naar jullie. Nou zou ik deze toch heel graag willen omruilen! Maar geen idee hoe ik deze alsnog kan aanvragen. Help.

Groeten,

Jorne

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 november 2019, 10:57

Ik heb de nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt weer jouw kant op. Deze zal PostNL naar verwachting binnen twee werkdagen komen bezorgen. :)

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Jornew, welkom. 

Kan natuurlijk gebeuren, door een vakantie of dergelijke. Ik zal een nieuw modem voor je regelen. Ik heb hiervoor alleen nog niet de juiste gegevens voor. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik aan de slag.  

Reputatie 1

Hoi @Jornew, welkom. 

Kan natuurlijk gebeuren, door een vakantie of dergelijke. Ik zal een nieuw modem voor je regelen. Ik heb hiervoor alleen nog niet de juiste gegevens voor. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik aan de slag.  

Hallo,

Dankjewel! Profiel is voorzien van de informatie. Staat onder “extra informatie” gezien deze dan alleen door jullie in te zien is.

Groeten,

Jorne

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb de nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt weer jouw kant op. Deze zal PostNL naar verwachting binnen twee werkdagen komen bezorgen. :)

Reputatie 1

De nieuwe modem is binnen en werkt perfect! Dank voor de snelle hulp.

Reputatie 8
Badge +12

Top om te lezen! 

Mocht er weer wat zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer